Egen värld.
Bara undrar, hur lång tid tar det att göra själva världen, alltså inte sätter dit hus eller något sånt.
Hoppas ni förstår ;P
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Beror helt på hur noga man är men det tar nog ett tag.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 Okej :)
- Darren Criss
Hej! Jättekul att du ska göra en egen värld! Det är ett stort projekt, oavsett hur lång tid det tar.
Du kan göra det väldigt simpelt, en platt värld med en enkel väg där du placerar ut tomter. Det kan man göra på en kvart.
Vill du ha en lite "vackrare" värld med lite fler detaljer tar det den tid du lägger ner på den. Tänk på att ju mer tid du lägger ner, ju bättre blir resultatet.
När jag bygger arbetar jag tills mitt resultat överraskar mig själv. Då nöjjer jag mig och ser det som färdigt. Annars är det lätt att man inte ser att man är färdig och då kan man jobba hur länge som helst.
Börja med en liten värld, det är roligare att ha ett projekt som man klarar av och som man kommer att bli färdig med. Och då ser du också hur mycket du "orkar med" innan du börjar med något allt för stort.
Lycka till! Ser fram emot att få se din värld!
Världen jag jobbar med just nu tog kanske 3 timmar att göra med enbart terrängnivåer, terrängmålning och vägar. Den är liten och väldigt enkel så det var inte mycket jobb alls. Jag har inga planer på att göra det till en komplett värld. Har en stor värld som ligger och väntar på inspiration men jag tror att jag tog mig vatten över huvudet med den. Har jobbat i flera dagar (sammanlagd tid) på den men knappt kommit nånstans.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Min senaste värld jag håller på med tog ca 2-3 dagar (jobbade ca 4-5 timmar per dag) att göra. Dock tog det längst tid med att bygga alla förbannade jäkla hus, men det kanske bara är jag som är galen och bygger 70 hus.. :P
Jag vill göra en egen värld, men det är det här världskapar-verktyget jag inte förstår mig på :/ Blir väl att läsa på x)
- Darren Criss
Om du inte redan vet så har vi en artikel om verktyget här
#7 Jag vet ^^ Håller på att läsa för fullt :P
- Darren Criss