Ande i lampa!
coolt :)
Jag har också en ande i min Simfamilj! :D
Läs inlägget I Rampljuset: Eithan! så får du se hur jag gick tillväga med min sim och hans ande. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Får man ha en ande i lampan i sin Legacy …. 
#7 Tjaa… det är nog inte emot reglerna, men det är otroligt fuskigt på ett sätt, då man kan önska sig 100 000 Simdaler från anden om man vill… 
Men har man turen att hitta en ande så anser jag det inte som fusk ändå. :) Samt att 30 000 livspoäng är en del att komma upp i, innan simmen dör.
#8 Ok :-)
Kommer anden i något speciellt expansion/prylpaket?
#10 rampljuset ;)
#8 åhh min gubbe har mer än 30 000 :0 och om dem inte är fusk så…
Haha, man kan ju önska sig världsfred också :D Jag tror jag ska exprimentera med en ande, antagligen lägger jag ut en tråd om det :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Vet någon vad världsfred gör?
#13 Ingenting säkert ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
jag har försökt att få en via Katakomberna och är för lat för att spara ihop livspåäng hehe….
finns det något annat sätt? har hört att man kan få en via nån slags portal som simmen kan gå in i och hitta en lampa, stämmer det? o.O
#15 Jag kan lista sätten jag känner till! :)
- Utforska mausoleets katakomber och hoppas på tur.
- Spara ihop till 30 000 Livspoäng och köpa den.
- Tydligen kan man få den om ens artistSim utför ett legendariskt gig också.
- Portalen som du pratade om är en dimensionsport som Simmar av misstag kan åka igenom när dom använder PlasmaPunch gyroskopledaren. :D
Det är dom sätt jag känner till hur man kan få en lampa på. Jag har bara lyckats skaffa lampan genom att låta min Sim utforska katakomberna på kyrkogården, men dom andra metoderna ska funka likväl. :)
Mina simmar brukar lätt tjäna ihop 30 000 poäng… har utforskat katakkomberna oxå men aldrig hittat nåt..
#17 Min Sim hade egenskapen Tursam när han gick ner i Katakomberna. Det kanske hjälpte. :) Eller så hade jag bara megatur.
Man måste ha expansionen I Rampljuset också, tillägger det bara.
#15 Ta livslånga önksan att man ska typ ha 50 000§,ta pengakoden,Viola,30 000 livspoäng! :D
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#16 joo det där med portalen värkar rätt häftigt ska försöka med allt mitt tålamod och se vad som händer ^^
tack så jättemycket :3
En fråga för den delen, ang legacy, får man resa utomlands med simmarna?
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#21 Ja det får du, mina har gjort det och ingen har sagt något :-)
#22 Okej. För det är ju bara att träna mycket utomlands, och man kan ju tjäna sjunka pengar där med genom att köpa det där tältet för antika mynt och sälja det för vanliga sen, tror man får 50000 per tält. Hade en sim som drog in 150000 på en resa genom att göra så.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#23 Jaha visste jag inte ens om att man kunde, har inte rest så mycket …
#24 Uh.. Jag var lite av en extrem spelare förut :p Alla hemligheter belongs to me:D
-Stephen Hawking
#23 Kan man? Vilket land? :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#26 Alla. Men det kräver lite förberedelser:P
-Stephen Hawking
Jag fick en lampa när jag letade i katakomberna efter typ tre försök, sen laggade spelet sönder och jag hade glömt att spara… :((((
jag kan inte köpa en lampa men jag har 30000 livspoäng!! 
Medarbetare på Pokémon iFokus
#30 Wow! :-O
#30 Nice! :D Du hann före mig! :D
Hoppas att barnen ärver andekrafterna! :D
#30 Ooh, ser intressant ut! :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )