Pizzabudet fastnat i huset!
Pizzabudet har fastnat i mitt hus! Och jag kan inte be den att gå eller något!
Har detta hänt er någon gång? Finns det något att göra?
Jag måste bara skriva att det alltid är lika roligt när ett inlägg från den här sajten ploppar upp bland uppdaterade inlägg
. Det är jämt så absurda namn på trådarna tills man sett att det är på The Sims-sajten dom är skrivna. Hihi, jag menar bara din tråd "Pizzabudet fastnat i huset!" snacka om att jag blev nyfiken på det! Förlåt för ot, men kännde bara att jag måste få skriva det eftersom jag har hamnat här inne via de mest underliga tråd-namnen
. Kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte vet ett dugg om spelet. Hoppas du inte tar illa upp!
Håller med! Haha.
#1 Det är svårt att glömma när tråden "Äta sina barn" dök upp om man hann se den :P
Lösningen på problemet är det vanliga "resetsim" och sen för- och efternamn på pizzabudet.
Jag har själv fått två brandmän som fastnade i mitt kök och vägrade gå hem efter att dom hjälpt till att släcka halva trädgården.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#1 Haha! Håller med dig - det är alltid kul att komma in här och bara läsa rubrikerna ;)
#3 Tack så mycket, känner mig dum nu som satt och skrev RestartSim ett par gånger igår kväll innan jag gav upp och stängde av för dagen! ;)
.