Hidden Springs eller Lucky Palms?
Just nu har jag 1000 simpoints, men jag ska få 1000 till snart. Och jag väljer mellan Lucky Palms eller Hidden Springs. Kan ni berätta lite om dom, eller.. ingen kanske hunnit skaffa Lucky Palms än. Men Hidden Springs då? Kommer det fina kläder & frisyrer med ?
Jag tycker personligen om Lucky Palms mer. Men kan vara för att jag precis fick den så har inte hunnit spela på den så mycket så jag tröttnar…
Men Hidden Springs tycker jag också jättemycket om! Det är en mysig liten stad med trevliga simmar :)
Te sunt non solus ♥
Hidden Springs har jag haft länge och njuter så mycket av! :D
Min senaste video, som ligger i tråden Musikvideos!, utspelar sig i Hidden Springs och visar en hel del av miljöerna.
Lucky Palms har jag inte hunnit spela i än, men jag har köpt det för att jag inte kunde låta bli! :D Planen är att jag ska göra om hela kvarteret när jag börjar spela i det och forma det till precis vad jag är ute efter, en ödemark! :D
Så jag är jättespänd över att börja, men jag har andra projekt vid sidan av så jag får ta saker och ting en i taget. :)
Det är ett jättesvårt val, så det bästa råd jag kan ge dig är att gå in på kvarteren i SimStore och läsa igenom innehållsförteckningarna noga. Det kvarter som innehåller mest intressanta prylar och som du tycker ser finast ut tycker jag att du ska satsa på! :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows