The Sims iFokus

The Sims

Etikett: the-sims-medeltiden
Läst 1996 ggr
yoanna
0

Vart hittar jag läkaren?

Min sim har blivit ordentligt sårad nu och när jag sätter på sårsalva så blir det bara värre. Men det står att man ska gå till en läkare, men vart hittar man läkaren då? :S

Mitchika
0

Läkaren är en av dom hjältesimmar du kan skapa! :) Du måste bygga dit hans/hennes byggnad först.

Har du inte skapat en läkare så finns det ingen läkare, tyvärr. :S

Vad jag vet, åtminstone.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Lupse]
0

Om man vilar och använder måttlig salva bör det bli bättre. Men det tar låång tid. Har varit nära döden (verkligen sårad) men det blev inte sämre.. konstigt att det blir så för dig..

yoanna
0

#1 Okej, vart bygger man den byggnaden då? står de när kartan kommer upp eller kan man göra de även om uppdraget inte e slutfört? Oskyldig

#2 jaa jag tycker också de borde bli bättre :P

Mitchika
0

#3 Man måste slutföra uppdrag så man får EP och har råd att bygga nya byggnader för fler hjältesimmar. :) Det är så man även får tillgång till läkaren. Gah, nu blir jag nästan spelsugen! XD

Jag som ska fixa på Projekt Varg…! XD

yoanna
0

#4 jaa. Jag lyckades fixa det, men nu har ja fastnad på ett uppdrag istället :p Asså man känner sig så himla dum när man börjar spela å inte fattar nånting :(

Mitchika
0

#5 Åh, vad jag känner igen mig där!

Det första jag gjorde på min första spelning i Medeltiden var att låta min Monark utmana en tjuv till en duell på döden och det slutade med att min Monark dog…

Jösses, vad jag skrattade åt mig själv… XD

Det är svårt och en omställning i början. :) Kommer man bara in i tänket sen så går det bättre. :D

yoanna
0

Hahah nää, typiskt ju :p. Min monark fick anden i flaskan å ge henne evigt liv, å ja tyckte ju de lätt jättebra tills ja fick veta att de bara betyde att utseendet inte åldras :/

Mitchika
1

#7 Aww, typiskt! Jag har aldrig haft anden i flaskan på mina karaktärer.. :O