The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 5557 ggr
Scorpio97
0

Ladda ner djurgrejer?

Någon som vet en bra hemsida där man kan hitta snygga hinder, träns, djurbäddar och andra djursaker? (: Hittar inga fina på dom sidor jag brukar titta på. Så om någon vet en bra sida vore det underbart :D

//Jessie

ryttarensofia
0

Hoppas att någon svarar på denna frågan, för den vill jag också ha svar på :D Har letat efter nya hinder till hästarna ett tag nu!

Kraam från Ryttarensofia!

[Flisan_]
0

Den här sidan har jätte bra grejer. Jag tror att det finns häst hinder m.m men när jag skulle kolla på den så var sidan för närvarande inte tillgänlig men du får väl kolla här är den: www.thesimsresource.com

ryttarensofia
0

Ja, där laddar jag alltid hem ifrån :) Men tyvärr har de inga hästhinder eller något annat till hästara :(

Kraam från Ryttarensofia!

Baraamandah
0

undrar med :(

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

[Flisan_]
0

Jag kollade runt lite men jag hittade inte nån sida man kunde ladda ner hästhinder på så jag tror inte det finns att ladda ner :/

Men det fanns andra djursaker här:

www.aroundthesims3.com

iidajjackson
0

http://forum.equus-sims.com/index.cgi?board=wcif&action=display&thread=271

där finns ALLA hemsidor med hästsaker :) djursaker har jag inte letat så mycket efter, men ska göra det när jag har tid ;)

Scorpio97
0

Skulle också gärna vilja ladda ner en mustang ( i verklighetstrogna färger) eftersom jag tänkte att min sim skulle få föda upp sånna. Någon som vet vart jag kan hitta en, som ser verklig ut?

Även typ repgrimma, eller westenträns eller vad sjutton dom heter, skulle jag vilja hitta. (Sök på repgrimma på google, någon sånt vill jag ha)

Har kollat runt på dom sidor jag vet, men har inte hittat vad jag sökte (:

//Jessie

Scorpio97
0

Eller det kanske finns mustang i spelet? Mitt sims funkar inte riktigt som det ska i nuläget, så jag orkar/kan inte kolla.

//Jessie