Uppdrag Legendariska Fontänen
Jag är på uppdrag "Legendariska fontänen" men har fastnat på Uppnå "ute efter strid" innan du återvänder till fontän. Jag spelar uppdraget med min riddare/knäckt
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
JAg är också fast på det… Så jag slutade spela i det kunga riket men är välldigt instreserad i hur jag ska uppnå det…
Jag vet inte hur jag löste det, men av en ren slump så löste det sig och helt plötslig var jag bara klar med uppdraget, jag vet inte hur, jag bara blev det, jag matade monstret i domedagszonen, och sen så stred jag mot det, fast det funkade inte (jag klarde mig visserligen ur monstrets klor) sen knockade jag en vakt i duell, funkade inte heller, sen utmanade jag i strid till död, det funkade inte heller, jag hade knytnävskamp med en luffare, inte heller det funkade jag gjorde en bonde till ärkefiende, det var inget som funkade, jag försökte allt, men det var något som gjorde att det lyckades, men jag vet inte vad eller hur… men man fick i alla fall en bot mot sin dåliga sida.
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället
konstigt… haha
Ärligt talat det enda minuset med medeltiden är att det inte finns nog med förklaringar.
Vilket jag blivit tokig på.
Har exakt samma problem med min riddare. Har nån kommit på det än? 
Man ska bara vänta tills man får det humöret. Man får inte slåss, duellera etc. förrän man får det humöret. Det kommer upp av sig själv! :)
#5 Precis!
När man har fått humöreffekten "Ute efter strid" ska man återvända till fontänen och typ "prata" med den om jag inte är helt ute och cyklar. :)
Uppdraget Legendariska Fontänen varierar en del beroende på vilken Brist din hjälteSim har. Så trots att det i grunden är samma uppdrag kan det förändras en del. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Okej, så min sim nu har blodtörstig som briategenskap. Men ja ska bara vänta å inte slåss nånting alls? , men om ja får en plikt som går ut på att jag ska utmana någon i strid, hur gör jag då? :P
#7 I såna fall får du göra den plikten och vänta igen. Jag har en hjälteSim som var blodtörstig också. Han fick som Plikt att utmana någon i strid och det gjorde jag. Sen var det bara att vänta.
"Ute efter strid" dök upp igen före han fick sina plikter. Dessutom går det fort med att gå vidare till nästa steg i uppdrag efter man pratat med brunnen/fontänen så man hinner säkert med både det och plikten om man tar prata med brunnen/fontänen först.
Jag skriver brunnen/fontänen för att det var ett tag sen jag gjorde uppdraget och jag vet inte hur långt fram det här var.
#8 Okej då förstår jag det nästan helt. Men ute efter strid, vart dyker det upp, dyker de upp i handlingar eller blir uppdraget bara slutfört utan att han gör nått? :)
#9 Det är en negativ humöreffekt! Röd symbol, som ger minus. När den dyker upp bland humöreffekterna på din hjälteSim ska du prata med fontänen/brunnen eller vad det nu kan vara. :)
#10 jaa, jag vart himla förvånad när ja startade spelet idag, de tog bara 5min och sen var det klart :)
#11 Toppen! :D