Special och annat?
Skulle jag kunna få lite tips på coola grejer som koder och specialgrejer. Undrar lite saker också:
Kan man köpa saker i exchange (eller typ) av sina pengar man får när de uppfyller önskningar? OSV, typ massor av saker vill jag veta!!! Det är bara att bomba mig med tips och ideer! Vill "gå upp en level" inom erfarenheten i sims 3! :) Brukar bara göra framgångsrika familjer (innom yrken och rikedom) samt bygga hus och snygga familjer. ;) <3 Måste få säga att jag är en riktigt bra fotograf på sims 3
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Hej! :D
Vi har massa kul saker här på sajten du kan läsa om. :)
Till exempel finns det en artikel om bra och roliga fusk, som du kan läsa här: http://thesims.ifokus.se/articles/4f46d666d3b4fd0865000266-fusk-the-sims-3?articles-1
Exchange är gratis att använda och även sakerna du laddar ner därifrån. :) Det är användare som skapar och delar med sig av sina skapelser.
SimStore kostar det riktiga pengar att köpa ifrån. Hur dyrt det är varierar vad man själv har råd med, men jag tycker ändå det mesta är relativt billigt. :D
Vill du lära dig om den otroligt populära Legacyutmaningen så finns det en bra artikel om det här: http://thesims.ifokus.se/articles/4f252d44d3b4fd73750018c1-sa-spelar-du-legacy?articles-1
Söker du inspiration, tips och idéer så rekommenderar jag verkligen att du letar igenom trådarna som finns här på sajten. :D Medlemmarna här är ruskigt kreativa och påhittiga, så man får i stort sett alltid en inspirationskick eller idékick när man är här. :)
I kategorin Legacy & Historier finns det massa kul och spännande att läsa. :D
Och du är jättevälkommen att dela med dig av bilder på dina egna skapelser! Sånt tycker vi är jättekul här. :D
Tycker du om enhörningar så rekommenderar jag tråden "Neon"enhörningar! där alla våra medlemmar överfyllt tråden med sina underbara vackra skapelser. :D
Samt så har vi en tävling på gång, Månadens Utmaning: Juli! Du får gärna bidra med ett eget bidrag, om du är sugen på en utmaning. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 coolt! Tack!
jamen vad är det här Exchange? Hur får man neon och demonhästar ;O
#2 Så lite så! :)
"Neon"enhörningar är bara ett namn som jag gav enhörningarna jag skapade, just för att enhörningar har en kraftig glöd. Ge dom en ljus, färgstark färg så ser dom nästan ut som Neonhästar. :D
Sen så inspirerade det fler medlemmar att skapa sina egna NeonEnhörningar. :D
Demonhästar är jag inte säker på. Jag har nog aldrig sett några som verkligen klassas som demoner, ärligt talat… kanske Eithans hästar Lilac Chaser och Bone, men… inga fler. :S
Exchange kommer man åt på The Sims 3s hemsida, eller via startprogrammet för Sims 3. :)
Där laddar medlemmar upp saker och ting som dom skapar och bygger så att andra också kan ladda ner dom. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jaha, så exhange måste man alltså betala med egna pengar för att ladda ner tex. ett hus eller en by/stad?
Finns det mer tips så är det bara att fortsätta att bomba!
#4 Nej, så är det inte. på thesims3.com så finns det Exchange, och där laddar andra så kallade "simsare" upp grejor dom skapat, t.ex hår, kläder, skor, simmar osv. Dom sakerna kan man ladda ner gratis, men ibland så kommer det buggar med och det är lite jobbigt.
Sedan så kan man ju köpa grejor som skaparna av the sims har gjort. Dom köper man för såkallade simpoints. Man kan köpa simpoints för riktiga pengar. Av sina simpoints köper man t.ex nya lokaler, kläder, världar och sådant. :)
#5 jasso jaha, då fattar jag!