Sims 2
Innan jag spelade sims 3 så typ gikade jag sims 2, jag hade alla sims 2 som gick att köpa och så vidare…
Men om man gick in på en familj så står det alltid beskrivningar av familjen som tex. familjen spökh och bella som var mystiskt försvunnen osv.
Jag spelade på alla familjer och typ "löste deras problem" som att: hitta Bella, gifta den här med glasögon och tofsar (kommer inte ihåg alla namn för det var så länge sedan) och uppfylla allas önskningar… Nästa gång jag skulle byta familj kom det upp något på skärmen och jag komemr som sagt inte ihåg allt som stod för det var såå länge sedan men det stod typ: Åh du har räddad (Stadens namn) och balablabla… men hur ska det gå för (den andra staden, typ öken staden) och alla ailiens? Hur ska familjen ( ailien familjens efternamn) smälta in i samhället och hur ska (forskarna i samma öken stad) gå med deras forskningar osv. Och jag bah: Va? Är det typ uppdrag på the sims 2? Själv tycker jag att hela sims 2 var lite mystiskgt med alla kluringar, mysterier och försvinnande…. :S
Någon som också har fått så?
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Nu blev jag nyfiken då jag själv börjat spela lite på dom existerande familjerna i sims 2, hur hittade du Bella? Har nämligen aldrig sett henne själv i spelet.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Intressant! :D
Själv har jag också Sims 2 på datorn och blir nästan sugen på att kolla upp och fixa det själv. :)
#1 Jag vet att Bella finns någonstans i Skönköping, men hon är inte den lättaste att hitta. Det finns även typ "kloner" av henne i Uddaholm.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag hittade Bella i Uddaholm, men som Mitchika sa så är hon väl en klon. :)
#3 Jag har hittat henne där massor med gånger! :D
Minns jag inte fel är det en rätt komplicerad historia kring hela Spökhfamiljen. :)
#4 Ja, väldigt. Om jag minns rätt så stod det i beskrivningen till familjen att strax innan Bella försvann så såg vittnen att dom där systrarna som älskade Don Lothario båda två klättrade på familjen Spökh's hus… Eller något sådant.
#5 Jaa! :D Jag tänker inte skriva för mycket, för spekulationerna kring historien kan vara rätt så avslöjande… Vill inte spoilera för andra. :)
hihi, visst är allt intressant! Haha får liksom gåshud för allt är ju lite läskigt när man tänker efter… :)
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin