frisyrer
Hej.
Jag undrar över ett par saker som gäller ts3.
1. Känner ni till någon hemsida som har snygga hår att ladda ner gratis?
2. Varför blir vissa frisyrer som man laddar ner konstiga, t ex en hästsvans som jag laddade ner kan göra så att gubben ser flintis ut. en annan sträcker sig från ena sidan av skärmen till den andra om man zoomar (stavning) för mkt och en annan frisyr får min gubbe att försvinna.
3. Om man laddar ner en hel sims, sparas då håret och kläderna osv? och kan man använda de frisyrerna på andra simmar?
4. blir det sådanna buggar när ni laddar ner saker?
tackar för svar i förväg :)
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Eget innehåll" / Pandiz sajtvärden
En hemsida med kläder är Loriandathesims3.com
#1 tack men den kände jag redan till
jag har försökt ladda ner saker från olika ställen (mest exchange) men mycket av det kan jag inte installera!
Medarbetare på Pokémon iFokus
http://thesimsresource.com/ har SUPER fina hår! Visar mitt favorit hår därifrån (:
Laddade ner Layla, fick med hår, kläder, skor :)
Jag laddade ner en eyeliner, ansiktet blev blått av det men jag tog bort det och nu är det bra igen :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Jag älskar också thesimsresource! Jag laddar alltid ner där ifrån och har aldrig fått en endaste bugg eller något. Jag älskar NewSeas hår.. :)
#4 Jag har laddat ner hår därifrån men de har alltid buggat för mig, speciellt foxhair, mina simmar har blivit allt ifrån flintisar till genomskinliga av det :(
Har även laddat ner den där eyeliner du skriver om och ansiktet på simen blir blå, har även en annan eyeliner som gör att simens ansikte blir kritvitt eller svart :(
#5 Lyckost!!! Jag kan typ bara ladda ner kläder och byggsaker därifrån, efter husdjur uppdateringen kan jag inte använda nerladdade möbler och dörrar utan att det buggar :(