The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 1209 ggr
Susanna_w
0

Nedladdning från store.

Ja som några kanske tidigare har läst så kraschade min dator och allt försvan och fick köpa en ny. Efter 6 månader har jag nu täbkt att börja spla sims igen och instalerar det nu på datorn i skrivande stund. Nu undrar jag, eftersom jag var ganska gedigen och ladda ner saker från store så köpte jag en hel del saker och nu undrar jag om det finns någonstans att hitta allt jag ladda ner eller måste jag leta mig fram i shopen? Trodde det skulle gå vi Sims menyn som kommer när man startar spelet men det gick inte..  Tack på förhand Sanna.

Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till Eget innehåll / SimsBrooke Sajtvärden

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

lottis98
0

Om du loggar in på ditt gamla konto så finns det en flik någonstans som heter typ "köpta föremål" och där bör du kunna ladda ned allting på nytt igen! :)

Susanna_w
0

Åh tack ska se om jag hittar =) Du har ingen aniong om det finns en bra sida för att ladda ner häst prylar också som te.x martingal osv?  :P

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

lottis98
0

tror det ska finnas nån som heter typ equussims.com eller liknande, men vet inte riktigt…

Emmy
0

3# Den heter tydligen www.equus-sims.com

Ser att det är mycket användbart där! :D