Gräsligaste plagget?
Nej USCH vad ful. Har inte något sådant " hatplagg ", men kommer säkert hitta något förr eller senare.
Hahaha… inbyggt sex-pack :D
Ja usch! …. :-(
#2 "åtta-pack" :P
#4 Ännu värre 
Haha xD
Har ni andra inga gräsliga plagg? Är det mig det är fel på
….
Jag laddade ner två simmar med snygga hår (stoooooooooort misstag) och har nu fått ett par långa klackskor som är skitkonstiga, dessutom en naken över & underkropp.
#8 Åh antar att det är dom jag med har, långa stövlar med klack som alla barn lyckas ha på sig :-(
#8: Kommer du ihåg vart du laddade ner dom? För just nu söker jag, till mitt sims, snygga, nya hår!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#11: Okej, haha :D Ser så rolig ut!
//Fanny 
#11 Ja dom kläderna har jag fått bort men inte stövlarna :-(
Jag kan heller inte få bort stövlarna! :(
//Fanny 
Och så är dom överallt! Hamnar överallt, ÖVERALLT!
//Fanny 
är det inte småbarnen som har dom är det pensionärerna på stan som springer runt i dom ;.(
16# Haha!
Åh dom stövlarna -.- Kommer ihåg när en unge som jag var barnvakt till kom i dom! Såg förjävligt ut :P
Lyckades iaf få bort dom som tur e :o
18# HUR?!
ok då … skjorta var väl lite gräslig …. 
Meh! Vad säger du? Den som är så snygg! Särskilt med den rosa scarfsen till. 
Hehe… Kläderna är en del av hans personlighet. I want them even more gaudy! 
#19 Hmm jag avinstallera ALLT jag laddat ner från ts3, o då försvann dom bara ^^ Just för att ALLT buggade verkligen för mig, barnen blev osynliga m.m så då efter det så funka det =D men har ni avinstallerat allt? Eller bara just det plagget? Kanske så att den finns med andra plagg med ^^
#22 HAN!
Men det finns ett till GRÄSLIGT plagg för mig, kom med när jag installerade något… Iaf så var den till BÅDA könen.. :(
Så den hamnar alltid, det är en tröja, på KILLAR och med den tröjan så får killarna bröst som tjejerna med hjälp av tröjan!? Hemskt och ser jätteäckligt och konstigt ut… Kan lägga upp en bild senare.. Har inte simset på :D
//Fanny 
Ehehe… Ja, han. 
Han är en väldigt speciell person.
#25 Kan vara bra om man vill göra en transvestit :-D
#26 :-D
Hehe,mitt är nog också det där "åttpacket". Sen blir jag väldigt irriterad när mina småbarn-barn simmar som är killar har tjejhår! Lätt att förfalska dom naturligtvis men.. ;)
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#29 ha ha :-D
#30 Jo vissa friser är inte så roliga, då dom är för tjejiga på killarna :-)
#31 Dom ser exakt ut som tjejer med dom! :P
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#32 har en liten tjej som ser ut som kille på sims, hon e ba småbarn men kort svart hår och ingen tröja :p
Jag har ett problem med buggkläder också! Mina är dock 'endast' ett par nakna ben, alltså en s.k naken underdel. Jättejobbigt, för jag har inte laddat ned från ts3.com, och de finns inte med i Installerat innehåll i startprogrammet :c
Så nu har jag en sim i Appaloosa Plains som har dem som standard (alltid), samt att hon är gravid :c
Och det är INTE min skapade gubbe.
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
#34 Nejmen usch.. D:
Den här sjukhus-rocken eller vad man ska kalla den. Jag tror jag lyckades ladda ned den med paketet man fick på store när man registrerade drömjobb.
Notera reflektionen i spelgeln så förstår ni vad jag menar med sjukhus-rock… xD Såg någon tant gå runt med den på stan i Riverwiew. Som jag garvade!!! xD