periodare
Hur många av er här är "periodare", dvs spelar som en maniac typ, dag ut och dag in i ett par veckors tid och sedan spelar man ingenting alls för att sedan börja en ny spelperiod igen? 
Jag är en riktig periodare vad det gäller att spela The Sims, nu har det gått många veckor sedan jag spelade sist, men snart kommer nog lusten tillbaka, kände redan ikväll en liten lust att skapa en ny sim och se vad man kan hitta på med denne 
Jag är det verkligen =) Det är vi nog alla full eller senare =) Spelar mkt när ett nytt expansionspaket kommer ut, kommer sitta massor när övernaturligt kommer ut och när jag kommer hem från Portugal =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Oja! Jag är en tiktig periodare! ;) Det är mest när jag är ledig som jag spelar jätte mycket då jag har mer tid (eftersom jag slipper min svenska lärare som älskar att ge oss läxor till dagen efter… -.-). Dock så resulterar det i att jag inte gör något annat på loven. T.ex. idag då vi skulle ut och äta och jag inser att jag bara har haft slabbe-kläder på mig i snart en månad! xD
*Skyldig*
Jag är periodare. Ibland går det år innan jag spelar igen.
Jag är en riktig periodare. Dom senaste åren har jag inte spelat mer än några gånger per år för att jag från att jag flyttade hemifrån -07 och fram till förra sommaren inte hade en dator som klarade av spelet så jag kunde bara spela hos en kompis. Då satt jag dock en hel dag hos henne och spelade (ofta utan matpauser eftersom jag inte märkte att tiden gick) när det väl blev av.
När jag väl skaffade min nya dator satt jag väl nån enstaka vecka ibland innan jag tröttnade. Sen blev det här stället aktivt med ny Sajtvärd och nya Medarbetare och i början av juni i år satte ett simsil igång som har visat sig vara det längsta någonsin sen sims 2 först kom ut och jag hoppas att det håller i sig genom hela min pågående legacy iaf för den verkar uppskattad.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har kanske påbörjat en ny spelperiod nu
Skapade en jättefin sim tidigare idag och nyss satt jag och byggde på huset, men jag orkar inte bygge mer! Jag lägger ner så mkt tid på husen så jag blir trött, haha!

Jag känner mig ganska prickat, är inne i en period nu då jag spelar väldigt mycket, har dock alldeles nyss köpt TS3 så det är ganska nytt för mig än hihi, får se hur länge man spelar denhär gången