The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1451 ggr
dyasr5t
0

Startsidans..

Hej, när jag ska starta mitt Sims så kommer de ju upp en ruta där du måste klicka på "play knappen" för att starta spelet, men till höger om det så finns det massa inredning och roliga saker man kan köpa, men det kostar riktiga pengar.. Fast om man läser på cd-paketet så står det att man får "pengar" till att köpa grejer där ifrån ytan att behöva betala irl.. Hur fixar jag så att jag kan köpa lite grejer där utan att behöva betala med riktiga pengar? Jag är riktigt kass på att förklara men jag hoppas ni förstår och kan hjälpa mig :)

Mitchika
0

Hej!

Jag förstår lite hur du menar. :)

Rutan du pratar om kallas för startprogrammet och det är där man har översikt på sina nedladdningar och liknande. När man köpte sitt Sims 3spel (det första spelet) kunde man få med en kod som gav 1000 Simpoints gratis. Det är nog det som paketet syftar på. :)

Annars så får man köpa Simpoints för riktiga pengar.

Däremot så är allt innehåll som finns på Exchange gratis, då det skapas av andra medlemmar för andra medlemmar. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

lottis98
0

Jag fyller på Mitchika lite bara: För att få dina SimPoints som du fick med i spelet så går du in på thesims3.com och skapar ett konto (om du inte redan har ett). Sedan så går du in på fliken "Store" högst upp. Om du håller muspilen över den så kommer det komma upp massa länkar under. Där trycker du på "Mitt konto". När du kommer till den sidan så finns det en knapp som heter "Lös in en kod". Tryck på den och fyll i serie nummret som finns i spelfodralet och tryck på "Lös in", sedan är det bara att börja shoppa! ;D

Mitchika
0

#2 Tack, det var länge sen jag gjorde allt det där och jag är väldigt trött i huvudet just nu. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot