Åldras inte!
Mina simmar och djur har på något mystiskt vis slutat åldras utan min påverkan… Jag har kollat på alternativen där man ställer in åldern, och den är i kryssad för att simmarna ska åldras. Jag kan ju fuska så de åldras, men det är inte samma sak..
Bocka bort att de inte ska åldras och aktivera inställningen genom att gå tillbaka till spelet, sen bockar du i att de ska åldras igen. Det kan lösa problemet.
Jag har också haft det där problemet, men jag löste det aldrig.
Har du testat att starta om? Annars kan du prova att flytta ut familjen, sedan går du till startmenyn i staden, så att du ser hela staden uppifrån. Välj att flytta in familj och sedan samma familj. Välj det huset och sedan fortsätt spela. Vet inte om detta funkar, men det som är dåligt om det inte funkar är att färdigheter och liknande är nollställda
#1 Testat det, men inga bra resultat.
# 2 Hm, tror inte att jag skulle våga göra det, har så många färdigheter jag kämpat med :) När spelet uppdaterades lyckades de åldras en dag innan det stannade igen..
Jag vet då tyvärr inget annat sätt att lösa det på, och jag förstår att du inte vill gå miste om alla färdigheter :)