Kvarteret blir in zoomat!
Hjälp mig, blir så fruktansvärt frustrerad
Varje gång jag komma in på ett kvaret så visas den jätte nära..alltså..jag får ingen så stor överblick på hela staden..bara en liten bit! Och jag har lekt med inställningarna..men det verkar som att inget funkar! någon som har en aning?
Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till Teknisk hjälp / SimsBrooke Sajtvärden
Om du vill se hela staden så måste du föra följande.. Till vänster har du en liten blå "sak" :p om du kollar på den så finns det e byggnad, den ska du klicka på så får du en överblick över hela staden. Hoppas du förstod :)
Händer inget…fortfarande inzoomat
Förstår inte vad som är fel
Har om instalerat det men inget funkar..
Datan känner igen the sims 3 ändå även fast jag har tagit bort allting med the sims 3 att göra
:/
Jag vill försöka ta bort allt som har med the sims 3 att göra på datorn, men hela tiden när jag ska installera så behöver jag till och med inte skriva in serie nummer? datorn verkar känna igen programet vilket gör att jag inte kan starta om från början helt! väldigt iriterande….
har sökt på nätet efter någon med samma problem..men ingen som verkar ha det…vet ej vad jag ska göra :(
Jag önskar jag kunde hjälpa, men det här problemet är helt utanför mitt område… när jag kommer tillbaka från läkaren kan jag försöka sätta mig in lite i det och se vad det finns att göra.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Okej tack! :)
Lite bilder
Så ser det ut om man kollar på den bilden, går ej att zooma ut, och jag har inställningen på 8 kvareter, eller högre..men inget händer
När jag går in i en familj så har jag också märkt att den gräna färgen (som i behoven) är lite mörkare än vanligt…något som jag är fundersam över…
Har fortfarande försökt få så att datorn inte känner igen the sims så man kan installera på nytt, men den känner igen den varje gång och när jag ska instalera dom andra spelen så frågan den inte ens efter en uppdatering…
#6 Det låter jättemärkligt… Vad händer när du börjar spela på familjerna? Är zoomningen normal då?
det är samma…om min sim ska åka någon stans och stan visas så är det inzoomat där med
#8 Det låter otroligt märkligt…
Det går inte att zooma ut med piltangentera eller genom att scrolla med datormusen?? Fast det borde inte vara problemet…
Jag sökte som sagt men hittade ingenting heller. Det enda jag hittade var något med att hålla in tangenterna Ctrl och 0 samtidigt, men gudarna vet om det hjälper eller om det ens gällde Sims 3…
testade det med..men händer inget :/ undrar vad det kan vara..
NU FUNKAR DET!
jag glömde att ta bort mappen i dockument spalten..så därför den hela tiden kände igen then sims! :) nu har jag inte det problemet längre!
Tack så mycket för att du försökte och tog tiden till att försöka hjälpa mig!
:)
#11 Åh, toppen! :D
Det var så lite så, jag är glad över att du löste det. :D