Annan bild på exchange på sims3´s hemsida
Halloj!
När man laddar upp tex en sim på exchange så är det ju en vanligt tråkig bild på simmens huvud med en vit bakgrund. men Ganska många har typ så att det är tex 3 bilder på simmen på framsidan och kanske en bakgrund med moln xD
Jag undrar hur man gör de, Någon snäll liten sims tokig person som kan förklara? ;)♥
Kram!
Här är 2 exempel.
1. Vanlig tråkig bild som blir när man laddar upp simmar
![]()
2.Fin bild som dom fått dit på nå vis som inte jag fattar :(
![]()

Du laddar ner ett program från den här sidan. Det finns instruktioner på den sidan men jag kan ta det här också :).
Ladda först ner programmet (det är längst er på sidan) och installera det. Öppna programmet och ta "Open". Välj vilken fil du vill byta bilder till.
Då visas första bilden (helkroppsbild om det är en sim man ska ladda upp) som skulle visas om du laddade upp den på exchange. För att byta den här bilden mot en annan bild som du har tagit på din sim trycker du på "Replace" och letar reda på den bild du vill ha. Du kan också ändra de andra bilder (på vardags-och festkläder osv.) genom att trycka på next.
När du har bytt alla bilder du vill trycker du bara på "Save". Här kan du se en sim där jag bytt ut bilderna, det var dock längesen så jag var inte så bra på att ta bilder.
För att få snyggare bilder kan man ladda ner poseplayer vilket gör att man kan få simmarna att göra olika poser. Det är nog det som den som gjort bilden i ditt inlägg har gjort.
#2 ÅÅ tack så mycket! :D♥
#2 föresten hur laddar man ner poseplayers? Jag är inte så bra på datorer och du värkar vara bra på att förklara ;) skulle du kanske kunna hjälpa mig? Snälla snälla snälla? :D

Jag har inte använt Pose Player någon gång så förhoppningsvis kan någon annan svara bättre på den frågan :)
å va synd :( jag försöker få min bror att hjälpa mig men han vägrar :(