Kan inte spela Sims 3.
Hej!
Jag har ett stort problem. Igår skulle jag ta bort några mods till spelet eftersom det började lagga lite och se konstigt ut. Då råkade (haha?) jag ta bort några viktiga filer i självaste Sims-mappen, eller EA-mappen ni vet. Dom brukar ligga längst ner. Dumt av mig, jag vet.
Nu är det så att jag inte kan spela spelet. Det kommer upp en ruta om att det inte går att starta det och att jag ska läsa i loggen. ? Jag har installerat om ALLA spel och tagit bort all CC och mods…men det går inte iallafall! Är det någon som vet hur man får tillbaka dom där filerna? Jag trodde det skulle gå om jag installerade om spelen.. Jag blir galen! :(
Annie
Om det var jag, skulle jag avinstallera allt igen och installera om ytterligare en gång.
Se till att rensa allt från sims när du avinstallerat. Flytta ev Saves du vill spara någon annanstans så länge. Ta bort EA mappen om den är kvar. Jag skulle även starta om datorn innan ominstallationen.
Hade också det problem att jag inte riktigt kunde starta om på nytt med the sims eftersom datorn kände igen den varje gång
men så hade jag glömt bort att ta bort själva matten i dockument , den där alla screensaves ligger och allt. Sen så funkade det! :)
Tack för era svar! Jag ska prova allt.. :)