The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 2232 ggr
VilmaKristina
0

Klara Blue, graqvid tonåring.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får gärna följa Klara's liv i bild och lite text :)

Här har dom precis myspyst, fast ja ni fattar säkert.

PRECIS innan dom kröp under täcker så gjorde jag henne till toåring och melodin kom, detta blir spännande om det äns går :D

Jag gjorde inte killen, han är mer bara där för jobbet xD

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Emmy
0

ooh, spännande! :D Fast detta borde ju ändå funka med Nraas?

VilmaKristina
0

Nraas? O:

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

VilmaKristina
0

Med huvudet i toan(bokstavligen) kräks hon av okänd anledning :D

Emmy
0

Ett Core Mod som du kan läsa om här och ladda ner, läsa om och välja flera tilläggsmods.

Jag rekommenderar NRaas MasterController, PortraitPanel och Woohoer. :)

VilmaKristina
0

Använder inga Core Mods då jag är rädd för bugg osv, sen förstår jag inte riktigt dom..

VilmaKristina
1

Hon är gravid så att säga..

Emmy
0

6# Fin kropp! C;

5# Dessa Mods har jag inte stött på några problem alls med dock. Men förstår dig, man vill kanske inte ta risken. :)

VilmaKristina
0

Men hur använder man dom?

Får man bara tex ''Försök skaffa barn'' som alternativ när simmar är tonåring eller ärdet massa krångel?

Emmy
0

Nej, det är int emassa krångel :) Man kan välja om man vill att modet ska vara på eller av i princip. :) Woohoer gör att du kan välja försök skaffa barn även om det är mer än 8 simmar plus husdjur i hushållet. Tror det funkar att göra tonåringar gravida då .3

VilmaKristina
0

Åh kan man ha mer simmar också?

Känner mig tvungen att ladda ner nu! :D

Vilket mod rekommenderar du mest? :D

Emmy
0

MasterController måste man ha om man vill att de andra två ska funka :) OCh sedan de två. :3 Om man har Woohoer och inte Portrait Panel så ser man inte alla simmar i hushållet där vid små bilderna :3

Mitchika
0

Emmy, jag tog bort alla länkarna till Core Mods du lade upp. Läser du inläggen och artikeln jag skrivit så står det där tydligt i fet stil att:

Det är inte heller tillåtet att länka till Mods/Core Mods via kommentarer i artikeln (eller någonstans på Sims iFokus över huvud taget)  Det resulterar i en tillsägelse och/eller eventuellt en varning.

Eftersom du länkar till artikeln tar jag för givet att du har läst den och då borde du även ha läst den här delen. Du får därför en varning och uppmuntras att läsa igenom artikeln till fullo.

Core Mods och Mods kan räknas som skadlig programvara, då det kan skada ditt spel rejält. Därför är det inte tillåtet att länka till dom via Sims iFokus.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Emmy
0

Oj, förlåt! :s

VilmaKristina
0

Ni får gärna ta bort tråden x)

Mitchika
0

#13 Ingen fara, vi måste bara hålla hårt på reglerna på den punkten. :)

VilmaKristina
0

kan du ta bort detta inlägg, det buggade så allt försvann..

Mitchika
0

#16 Vad tråkigt att höra. :(

Vad var det som buggade sig? Att tonåringen var gravid eller kanske själva födseln?

VilmaKristina
0

Hon kunde inte åka till sjukan och när barnet liksom skulle komma så fastnade hon, föder dom kan man inte välja ''Sova'' så hon skulle säkert dött.

Mitchika
0

#18 Ah, okej. Jättetrist att höra.. :(

Jag låser din tråd i alla fall och låter den ligga kvar, då den innehåller därmed lite kunskap om vad som kan hända ifall andra kommer på idén med att prova på det. :)

Vill du verkligen ta bort den till varje pris, så kan du skicka mig ett PM så ordnar jag det.

Inlägget är låst för nya kommentarer