Familjen Wailen
Jag tänkte starta mitt första legacy nu, hakar liksom på trenden.. :)
Min grundare heter Faith Wailen. Hennes livsdröm är att nå upp till steg 10 inom karriären matlagning. Hon har egenskaperna älskar naturen, vegetarian, gröna fingrar, vänlig och prydlig. Hennes favoritmat är höstsallad, favortitfärgen är skär och favoritmusiken är latino.
Eftersom jag har flyttat till en tomt som kostade 14000 så får jag det lite tajt nu, men om min trädgård växer och min matlagning förbättras så ska det nog gå bra.
Angående att förbättra matlagningen så tog jag en taxi till en resturang och frågade om jobb. Dom hade tyvärr bara ett jobb ledigt, vilket var diskplockare. Men man måste ju börja någonstans. Det enda jag har i mitt såkallade "hus" är en säng, ett kylskåp, och en toalett. Duschningen sköter jag på gymmet. Så här ser det ut än så länge.
Följer! :)
Nu flyter allt på. Jag menar inte att luvet är perfekt, men det är inte kasst heller. Jag blev befodrad till kryddbärare, så jag fick råd att köpa en dusch och en bänk. Strax efter det så blev jag befodrad - igen - till grönsaksskärare och köpte en teve. Min trädgård börjar blir stor, och jag går till frukthandlaren varje gång jag skördat växterna. Dessutom fick resturangen jag jobbade på betala skadestpnd till mig, eftersom någon smällde igen kylskåpsdörren på mig, och inte hörde någon mig skrika på 30 minuter heller! Jag har ett jäkligt stort blåmärke på armen nu.
Jag har börjat fundera på män. Jag ska nog utforska kvarteret och se om det finns någon trevlig ung karl i trakten..
Baksidan
Nej, nu tänker jag tyvärr bryta mot en regel. Nämligen att grundaren inte får gifta sig med en rik sim..
Följer ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Suck. Varför är alla män upptagna? Jag gick en runda i kvarteret för att träffa några nya personer. Jag såg några rätt fina killar, så jag gick fram för att hälsa. Alla var upptagna! Jag blev besviken och gick till en park och satte mig på en bänk. Då såg jag ett hus ganska nära parken, som såg ut som en brandstation! Jag var bara tvungen att kolla vem som ägde huset, så jag gick dit. Jag såg en man i polisunifrom hålla på i trädgården. Jag gick dit och hälsade. Han hetter George Dean. Han bjöd in mig på en kopp kaffe, och jag tackade artigt ja. Han berättade att huset tidigare hade varit en brandstation, men att det var för dyrt, så dom gick i konkurs. Då flyttade han dit. Jag fick reda på att han var singel och familjeinriktad. Då hörde jag:
" Pappa, ska vi spela rallyspel? George ropade tillbaka:
" Inte nu gumman! " Jag tittade frågande på honom, och han sa att han hade en dotter på 9 år. Efter kaffet så passade jag på att flörta lite med honom.
" Jag är också singel. Jag vill så gärna ha ett barn! " sa jag och tittade generat på honom. Jag tillade att han såg bra ut. Han verkade gilla det, men det gick över gränsen när jag frågade om jag fick sova över.
" Jag är ledsen, men jag känner inte dig så bra än. Och min dotter kanske tar illa upp. " Han bad mig att gå hem. Jag fick iallafall hans nummer!
följer
Always <3