OT - En bra kväll.
Jag och brorsan hoppade för första gången studsmatta i år..men en 16 åring som endast är vid datorn är det svårt att få till det.
Sen handlade vi tillsammans och jag sitter nu och äter chips som jag doppar i Creme Fresh :)
Vad gör ni denna kväll?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Bygger min första hästgård… I morse bestämde jag mig för att testa det här med hästägande, skapade en sim med en häst, men sen har jag mest laddat ner saker jag känt jag saknat när jag skulle bygga. Vilken tid det tar att hitta allt…
1# www.equus-sims.com är en jättebra sida :) Hon länkar till många 'gårdar' som folk har hemsidor till, där det finns saker på! :D
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Jag och min bästis sitter och nördar oss lite vid mitt snart 19 år gamla SNES och har jättemysigt! :D
Vi fick ett hungersug och ska snart laga och äta lite tacos bara för att det är så gott. Efteråt ska vi spelade vidare på SNES:et och fortsätta på historierna vi har börjat på. Eventuellt blir det lite Sims 3 senare, men det beror på om vi hinner klara ut spelet vi spelar nu. ;)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Har haft min bästis på besök så vi har ätit middag och pratat sims halva kvällen, har hunnit med att spela en del också.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#2 Tack. Mitt problem är inte ideer, utan att hitta saker som liknar mina ideer. Jag är för lat för att börja göra saker igen, det är för jobbigt i S3 *Lat*
Ibland får jag helt enkelt nöja mig med något liknande…
5# Det jag menade med kommetnaren är att gårdarna hon länkar till är guldgruvor om man letar noga. De har massor av möbler osv att ladda ner :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen