The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1461 ggr
VilmaKristina
0

OT - Snälla hjälp mig"!

ÄR nära på att börja gråta.

Det står att jag gått med i något evenemang, fast det jag INTE.

Det läggs ut reklam via min fb och det taggar 15 av mina vänner.

Jag gjorde en ny facebook och det händer igen!

Ja har tryckt på ''Kommer inte'' och det är så himla pinsamt!

HUR SJUTTON FÅR JAG DET ATT SLUTA?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

ryttarensofia
0

Det är säkert något virus.. Vad är det evenemang? :)

Kraam från Ryttarensofia!

Scorpio97
0

Förstår inte riktigt varför det är pinsamt dock…

Tryck på kommer inte, och leta om det står "gå ur" någonstans på evenemangets sida.

Tycker du att det är pinsamt, så skriv ett inlägg på din vägg och förklara att det är nått virus som orksakat att det är som det är. (: Det brukar jag göra i alla fall, så inte mina kompisar ska fundera.

//Jessie

VilmaKristina
0

Ibland iPhone fyra skal eller en bil..

Jag är vän med tex vänner från spel och såna som är flera år äldre än mig, härligt att hela högstadiet vet att jag sänder ut reklam.

Jag har gjort allt det där.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Scorpio97
0

#3 Virus kan alla få, mina fb-vänner brukar bara skratta när någon säger det (: Så ovanligt är det inte.

//Jessie

VilmaKristina
0

så det är ett virus?

Scorpio97
0

Förmodligen. Har också fått virus från facebook, om man råkar klicka på reklam eller gilla-sidor. Oftast ofarligt.

//Jessie

VilmaKristina
0

Gjorde en sökning genom hela datorn, ingenting.

Hur fick du bort det?

Scorpio97
0

#7 Jag har inte gjort nått för att få bort det… Eftersom det bara påverkar facebook, så att det står att jag gått med i evenemang fast jag inte gjort det, så tyckte inte jag att det var någon stor grej. Jag lät det vara bara, men nu har jag inget så jag antar att det försvinner av sig själv (:

//Jessie