The Sims iFokus

The Sims

Etikett: eget-innehåll
Läst 2185 ggr
Amigurumigalningen
0

Hur gör jag för att aktivera eget innehåll?

Jag har precis laddat ned massa roliga grejer från www.thesimsresource.com och de kommer upp i startprogrammet till mitt sims 3, jag har tryckt på installera, men de kommer inte upp i spelet?
Jag har förökt uppdatera mitt spel, men det har inte heller rätt? Hur gör jag för att aktivera eget innehåll i själva spelet?

Aily
0

Ibland kan det ta en stund för dem att installeras. Kolla så att de verkligen är installerade.

Kolla både Eget innehåll och Store-innehåll. En del saker från TSR hamnar med en store ikon.

Amigurumigalningen
0

#1 Tack, nu ska jag checka det för säkerhetsskull :D Men jag förstod inte riktigt vart man hittar store innehåll?

Amigurumigalningen
0

Jag hittar verkligen inte store innehållet :O

Aily
0

När du är i köpläget eller byggläget, så kan du filtrera innehållet för de olika kategorierna, när du är inne på dem. Du kan tex välja saker från ett specellt x-pack, men också från eget innehåll och store-innehåll.

Det brukar vara lättare att hitta när man gör så, för en del kategorier har ju väldigt många saker.

[SallysPigge]
0

I launchern så finns det så man kan bocka i om man vill ha med det egna innehållet eller inte, kolla så du inte råkat bocka i den. :-)