The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3022 ggr
heatherm
0

Slutar aldrig brinna!

Mina tånorgingar skulle ha fest hemma och skulle grilla korv när det plötsligt börjar brinna! och det vill inte SLUTA! det kommer nya lågor hela tiden. För varje låga som har sloknat så kommer det en ny..så håller det på så hela tiden

Polisen har tröttnat och står bara och tittat xD alla tonåringarna har skrikit i snart 6 timmar och vissa har kissat på sig..

någon som har haft samma problem och vet hur man återgärdar det?

Har testat med ResetSim , men funkar inte, har även klicka på "radera object.." men funkar inte heller.

Och ja, jag har mods och nedladdat innehåll

Tack på förhand!

Mitchika
0

Snacka om hetaste festen i stan! XD (Kunde inte låta bli…)

Jag kunde heller inte låta bli att gapskratta över bilderna jag fick i huvudet över den där festen, även om jag förstår att det inte är ett dugg kul för din del. XD

Radera object, testade du det på grillen alternativt det som orsakade branden?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

heatherm
0

haha jag skrattade med endel xD dom fick verkligen en "toppen fest" ;) hahah!

Ja, grillen orsakade det, sen så kom brandmännen och försökte släcka den..men älden kom genast tillbaka igen xD så jag tog bort elden med att klicka på den och fick upp "radera.." och skulle se om det hjälpte..men det gjorde det inte

men jag lyckades flytta dom till ett annat hus xD när hon fick luckan att ringa och inte behövde stå och glo på älden 24/7!

Men när jag blickar över till det huset så brinner det FORTFARANDE! XD och gästerna är fortfarande där och skriker och kissar på sig och gud ved allt! xD

försökte bygga en pool där älden hela tiden brann..men då börjar det brinna precis bredvid xD

Mitchika
0

#2 Herregud, vilken rolig bugg! :D Hahaha!

Jag skulle personligen ha älskat den! XD

Det var tur att dom kom undan, i alla fall. ;D

HAHAHA!!! XD Jag dör!!

Jag skulle inte vilja bo i en stad med så inkompetenta brandmän! XD

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

heatherm
0

Haha jag fick det till att funka nu iaf! laddade ner ett mod som gör att det slutar brinna! så den familjen som bor där nu har ingen brand längre ;) xD