Ladda ner Poseplayer
Jag har försökt att ladda ner PosePlayer och kollat på flera videor på Youtube om hur man gör, följt instruktioner och så. Men på något sätt har jag nog inte gjort rätt, för jag hittar inte "PosePlayerdekoren" och vet hur den ser ut. Jag är inte så datakunnig eller teknisk, så skulle någon kunna förklara tydligt hur man gör eller länka till någon bra beskrivning? Och det är till 3:an.
Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till eget innehåll / SimsBrooke Sajtvärden
Köpläget -> Dekor -> Övrig Dekor -> Pose Player
Det är en av de första dekorerna där. Om den inte finns där kolla så att pose player verkligen ligger i package mappen.
Den finns inte i Övrig Dekor, och jag är säker på att den ligger i Package mappen. Men det jag tror är att jag gjort fel, för jag har läst mig fram på engelska, och vissa val vid "högerklick" som visas i hjälpvideorna finns inte på min, så jag får göra det jag tror är rätt 
Jag förstår inte riktigt vad du gjort. Allt som behöver göras är att lägga pose player filen i mappen med alla dina andra mods.
Du högerklickar på pose player dekoren, och om du inte hittat den, vet jag inte riktigt var du högerklickat.

Du kanske måste ladda ner några poser att ha till. Jag laddade ner poseplayer för några dagar sen men jag hittade den inte förrän jag hade laddat ner några poser också (men jag kanske inte hade letat tillräckligt noga innan)
#3 Nej jag har ingen aning om vad jag gjort. Jag la den i den filen, men jag hade inga andra mods innan. Men är det meningen att det ska vara ett Internet Explorer-märke på filen till PosePlayer? #4 Jan testa… Men vart laddar jag ner fler poser?
Inne på mod the sims finns många poser :-)
#6 Tack :) Hittade några där.
Jag provade att ladda ner tre olika "pose-set" som jag hittade på Mod The Sims. När jag startade sims, kom det upp en ruta att ett av dom, kommer inte ihåg namnet, hade typ kommit till spelet. Men det har inte stått något sådant om själva Pose Player. Jag får testa vidare…
Alla mods syns inte vid start. Jag har över 20 mods, och alla syns inte.
Det är iaf om du har rätt version av det..på the sims alltså..om den kan läsa det, vilket patch har du? 1.33 eller 1.29 eller lägre?
du ser vilken patch du har om du tar upp launchern och i vänstra hörnet längst ner där du ser alla spel du har instalerrat, håll musen över det vanliga sims 3 , så kommer det upp ett par siffror :)
#8 När jag håller musen över vanliga sims 3, står det 1.34.27.016002
Okej, kan nog vara att den inte stödjer den uppdateringen än, därför den inte kommer upp, jag kan ha fel! men det kan nog vara så!
men den ska annars ligga i övrig dekor, så är det en svart grej som man sen tar fram
Den finns inte där, har kollat flera gånger :c
Då är det nog så att du har för ny version på ditt spel för att det ska komma upp,..du får nog vänta tills ägeren av det modet har uppdaterat den till 1.34
det kan nog vara nått annat som gör det..men det är vad jag tror iaf :o
Ligger poseplayermoden i Mods-mappen?
Här finns instruktioner hur du installerar eget innehåll, om du möjligtsvis inte gjort det rätt. :-)
ta bort rar filen som ligger där, det kan modset inte läsa.
Vilken? 
den med böcker på :) eller lägg den någon annanstans om du vill spara den
och dom med explorer iconen på är inte uppackade än, försök ladda ner dom igen, det ska vara rar filer :) eller höger klicka på dom och ta "extract here" men om det ine kommer upp så är dom antagligen fel nerdladdade eller vad man ska säga..
Ok tog bort böckerna nu, ska testa senare om det funkar. Men tack så mycket för hjälpen :)
Horseposemappen kan inte vara där, du måste ta ur dom filerna så dom kan läsas. Tyvärr kan man inte ha mappsystem i modsmappen.
Nu funkar det :D Tack så mycket alla som hjälpt mig :)
så lite så! :) roligt att det funkade!