Övernaturligt!
Nu har jag fått tummen ur och äntligen bokat den nya expansionen Övernaturligt 
Kul! Jag tror inte jag ska förboka det, utan köpa det när det har gått ned lite i pris, snål som jag är… ;)
Jag är rädd att pengarna är slut efter sommarens bravader :-)
Mitt sims krånglar lite, så mamma var inte alltför sugen på att låta mig förbeställa. För mig spelar det faktist inte så stor roll om jag förbeställer eller ej, det var inget i Limited Edition som jag absolut vill ha. Och jag kommer oavsett köpa det dagen det kommer ut, så det spelar ju ingen roll så (:
//Jessie

Vi får se om jag köper det, sitter och klurar på lite andra expansioner före. Är ganska ny på The Sims 3 så vill inta ta mig vatten över huvudet med att köpa för många expansioner på en gång hihi^^
Kul! Jg har höga förväntningar på spelet.. Hoppas det blir lika bra som Husdjur.. :-)
#4 Ja för mig tog det 1½ år från det att jag köpte the Sims 3 till min första expantion ;) Så det är ingen somhelst brådska! :D
Ja alla behöver inte ha lika brått som vissa andra 
Jag har bokat både Övernaturligt och diesel =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Diesel är ingen brådska för mig .. :-)
Jag har (konstigt nog) aldrig haft ett prylpaket… :O Varken till sims 2 eller 3. Har dock funderat på att skaffa Badrum och sovrum, då jag gillade kläderna där väldigt mycket! ;)
jag ska köpa övernaturligt när det kommer ut i butiken :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Jag väntar tills det kommer ut. Ibland säljer de pc-spel som kommer ut extremt billigt på MAXI den dagen. Då drar jag dit på morgonen när de öppnar och köper det. 
Kanske köper det när det kmr ut på åhlens, jag har hur många presentkort som helst där, det verkar var det ända släkten vågar ge mig… 
Nej men gud så kul :D Jag täker köpa det när det har gått ner till 100-200 kr sådär ;) DU MÅSTE VISA VAD MAN KAN GÖRA OCH DÅNT! Coolt att vara häxa, och kunna duellera och vara en älva … Och VARULVAR!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Jag har inte bokat mitt än… men jag borde göra det. Jag ligger lite dåligt till med pengar just nu, så.. det får gå när det går. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows