The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1669 ggr
forever
0

Vilken dator? :s

Tänkte skaffa mig en ny dator när jag har råd.
Så då undrar jag, vilken dator är bäst till sims 3 under 6000 kr?

Ingen laptop! Och jag vill att det ska funka bra, inget lagg osv.

saffran123
0

Min dator har aldrig haft något lagg med sims, men jag vet inte riktigt vad den heter, det är iallafall en HP dator, stationär. Fick den av pappa (gör alltid det)…

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

forever
0

*putt*

Suskiv
0

Jag kör på en Macbook pro. Visserligen laptop, men inget laggande.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

forever
0

#3 Jag veeet. Men den är för dyr…

Namiko
0

Det finns nog flera olika speldatorer på komplett för det priset. Jag köpte min där för 4000:- och den fungerar perfekt till sims 3.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
0

#5 Kompletts datorer är bra för det mesta! :) Sitter på en gammal Komplettdator just nu, men det är min nya Komplettdator som är inne på service för andra gången på mindre än ett halvår…

Fast det är första gången en dator från Komplett krånglar så mycket. I normala fall har jag fått riktiga drömdatorer från dom. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Namiko
0

#6 Jag sitter på deras absolut billigaste alternativ och har inte haft några problem alls med något spel jag testat även med högsta grafik (förutom några vanliga buggar i sims men det tror jag inte är datorns fel). Dock är den här datorn lite för klen för dom nyaste spelen (typ skyrim) men i övrigt är den perfekt och har aldrig krånglat för mig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
0

#7 Nej, Simsbuggar kan inte alltid skyllas på datorn. :)

Jag måste kunna spela TES V Skyrim och Mass Effect 3 bland andra spel (är hopplöst fast och beroende av serierna), så mina datorer måste klara det… Så jag sitter otåligt och väntar på att få tillbaka min nya dator.

Den jag kör på nu klarar faktiskt Skyrim… så det var ingen dålig dator när den kraschade, vilket var skälet till att jag lade ner så mycket energi på att försöka fixa den själv. Vilket funkade någorlunda. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot