The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1894 ggr
lakrisen
0

Expansions paket

Köpte två nya idag! :3 I Rampljuset och Diesel Prylpaket :) Vilka har ni? ^^ Jag har Husdjur, Kvällsnöjen, Diesel och I Rampljuset då :P  :3 Och vilken tycker ni är roligast? :)

Hej då ^^

SimsBrooke
0

Har alla och jag kan inte säga vilket som är roligast.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Tufsenmilano
0

Själv har jag inget prylpaket, men har två expansionspaket. Drömjobb & husdjur. Beställde nyss två från CDON, och det fick bli Destination Världen! Väntar spänt nu!

[SallysPigge]
0

Har allt utom Diesel, säger som SimsBrooke, att det går inte säga vilket som är roligast :-)

[lillakaninen]
0

Jag har Destination världen, Drömjobb, Kvällsnöjen, Leva Livet och Husdjur :) Jag tycker att alla för med sig roliga saker, men jag är mest nöjd med Husdjur för att man kan ha häst :)

Misarn
0

Jag har Destination världen, Husdjur och Hidden Springs. Husdjur tycker jag är superskoj nu när man kan ha hästar :-)

Yoshi11
0

Jag har nästan alla, saknar de två senaste :) Siktar på sötsaker nu då den hade passat jättebra inför min nästa legacy! Diesel stuff kommer jag bara köpa om den någon gång skulle kosta 99kr, tycker inte den är värd mer än så ^^

Yoshi11
0

Glömde ju skriva att jag tycker leva livet är den roligaste expansionen, älskar låtsaskompisen och allt det andra extra som medföljer ;)

lakrisen
0

1# Oki :D

2# Okej, väljde mellan destination världen och i rampljuset idag, fick bli rampljuset denna gång :)

3# Diesel medföljer coola saker :)

4# Gillar oxå att man kan ha häst :D

5# Åh, vill ha Hidden Springs! :D Oki :)

6# Vill oxå ha sötsaker! :D Vad är det för legacy? :) Oki! :3

7# (Kunde svarat på den i 6# men orkade inte) Oki :D Vill ha den! ^^

saffran123
1

Jag har Orginal, Leva Livet, Destinations och Kvällsnöjen men idag (förhoppningsvis) ska vi åka och hämta <Husdjur< som jag beställde från CDON.com för 2 dagar sedan c:

Jag tycker att inget är så kallat roligast, utan att när man spelar alla tillsammans är roligast :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

lottis98
0

Jag har alla expantioner och ett prylpaket, Sovrum & Badrum. Jag tycker nog att husdjur är den roligaste expantionen! :)

lakrisen
0

#9 Oki! :3

#10 Vill oxå ha alla o3o