Väcka upp Lucinda Vader!!
Följer! :D
Kan tilllägga att detta inte kommer att störa min Legacy då jag har gjort en kopia av Legacymappen. Vilket var ett tag sedan så man kommer redan nu få ett kärt återseende med andra simmar.
#1 :-)
Måste bara lägga till i min kommentar #1 att du har gjort en jättefin bild om henne eller hur man ska säga! :D
#4 Åh Tack! :-)
Ett tips! Som trådskapare så kallas man för TS och inte #1 utan i detta fall är det du :-)
Fast nu när jag läser ditt inlägg igen så var det din egna kommentar du menar, får skylla på att det är sent väääldigt sent :-)
dog hon av meteor?? Hur?
#11 Japp hon dog av en meteor! Hon var ung och vacker och hur elak som helst, men dog på detta hemska sätt.
Har du läst legacyn?
Följer! :D
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Åååh, vad spännande!!! :D
Lucinda kommer tillbaka! Heja anden, friskt humör!
Eithan tror stort på din Simfamiljs ande, då han själv vet hur bra andar kan vara på allt möjligt… 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#21 HEJA ANDEN!!! :D
#23 Välkommen tillbaka till livet, Lucinda! :D
Vad har hon för problem…? :O
Lucinda kan inte gå, hon svävar fortfarande, hon har ju varit död ganska länge och hon har glömt av hur man gör för att gå normalt.
Anden har hört detta problem tidigare och säger till Lucinda att hon måste flytta från huset och flytta in igen efter ett par timmar.
Lucinda tror inte på att det fungerar, men hon väljer att göra ett försök.
#25 Hahaha, vad coolt! :D
En förmåga som jag definitivt skulle ha velat behålla, om jag var Lucinda. :D
#26 Nä Lucinda var trött på det :-)
#27 Haha, vad elak hon är! :D
Men det är kul att se henne vid liv igen. :D
#30 Eithan tycker hon är läskig… XD
Han har inte följt hennes Legacy förrän efter hon dog, den fegisen… :)
#31 Jasså tycker han det :-O
hahahaha bara älskar Lucinda! :D Blev sugen på att ominstallera och "leka" lite med Dylan ;)
#33 Japp, han är lite smårädd för just Lucinda. Så nu när hon är tillbaka i livet så kommer han vara extra säker på att han och anden Kim låser dörren och grinden till gården innan dom somnar på kvällarna… XD
#35 Dylan? Låter spännande :-)
#36 Ja Lucinda är ganska arg just nu så det är nog bäst att dom låser dörren …. ;-)
#38 Japp, Dylan är min lilla favorit :) Då jag hörde om Lucinda och Eithan för ett tag sen så tyckte jag att det lät spännande och jag har aldrig före Dylans tid blivit "fäst" vid någon av mina simmar så jag ville se om det gick för mig och jag fastnade direkt för Dylan :) Btw så är det han jag har som profilbild fast i sina jobbarkläder då :)
#39 Ah är Dylan oxå död?
Jag har aldrig haft en favorit som Lucinda tidigare heller. Men jag har planer för henne så att väcka henne är mitt enda alternativ då jag inte hade sparat henne.
#39 Nej han har inte fått prova på att dö än eftersom att han är ensam i familjen men han håller på med projekt fångläger just nu så jag får se vad som händer efter det :)
#43 Ok, spännande :-)
#44 Ja det är kul att utforska! :D
Det gick snabbt och lätt att väcka upp Lucinda igen så det blir inte så mycket mer i denna tråden.
Men Lucinda och Greta har fått nya roller, då dom har startat en gemensam blogg som man kan följa här.
Välkommen säger Lucinda!
#13 Nej, kan du länka ?
#47 Här :-D