The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1895 ggr
Tufsenmilano
0

LYCKLIG!

Just nu är jag så himla glad! I Fredags var det ett hesmkt oväder här där jag bor, som slog ut hela internet och telefonen & teven kunde man inte heller använda. Men så idag anlände miraklet och jag fick tillbaka det jag dyrkar.. Och det första jag gjorde var att beställa två expansionspaket från Cdon, och det fick bli Destination Världen och Kvällsnöjen.. Dessutom får man med 1000 simpoints, so here i come Hidden Springs!!!

Hur har eran dag varit?  :)

[lillakaninen]
0

Vad kul! :D Har länge velat ha Hidden Springs, och är glad för din skull :) fast, jag har också haft det bra idag. Är i Kroatien och det är nästan 34 grader på dagen, så jag är också glad B) Men som sagt, hoppas du blir nöjd med Hidden Springs

[SallysPigge]
0

Åh vad kul med Hiddensprings, det är ju Lucindas hemort. :-D

#1 #4 grader hade vi i italien förra veckan minst, Det var 34 när vi kom på tidigiga kvällen så det var värre under dagen. Hoppas du har AC då vi inte hade det … vi fick köpa bordsfläktar så vi hade storm i vår lägenhet :-)

Och vad har jag gjort idag då? Hm .. inte så mycket, bara slappat och njutit :-)

saffran123
0

GUD SÅ KUL! :D Jag beställde Husdjur så jag tog också 1000 Simpoints ;D Så, HERE I COME KOPLANTAN C:

+ Det var fri frakt :DD

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Tufsenmilano
0

#1 Åh vad skönt! Imorgon bär det av till Mallorca för mig, så jag kan bli brun någon gång!

#2 Åh Italien vill jag åka till.. :)

#3 Haha, koplantan vill jag också ha. Och jag tror att jag på något konstigt sätt fick 1000 simpoints med kvällsnöjen också eftersom jag har 3000 simpoints nu.. Jaja, desto bättre! :D CDON ÄGER!

[SallysPigge]
0

#4 Mallorca är mysigt med att åka till :-)

Tufsenmilano
0

#5 Ja, jag har aldrig varit där, men det ska bli kul. Dock åker vi ospecifierat (stavning) så jag har inget aning om vart vi ska på Mallorca, men det är bara gött med äventyr!

[SallysPigge]
0

Oj, då kan du hamnar vart som helst. Har gjort det 2 gånger, första gången gick bra, men andra gången hamnade vi i ödemarken, typ. på ett hotell med mögel och ingen pool, fick åka buss till stranden … :-O

Tufsenmilano
0

#7 Ojoj. Ja, vi får väl hålla tummarna! :D

[SallysPigge]
0

Men det kan bli ett äventyr, och skönt att komma iväg och sola och bada. Ha det varmt och inget regn :-)

Tufsenmilano
0

Japp, jag längtar så hemskt mycket efter sol.. :)