The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1653 ggr
blondie4you
0

Beslutsångest !

Jo, nu har jag hittar två billiga expansionspaket. Destination världen på elgiganten, och drömjobb på Electroworld. Drömjobb kostar 99 kr, och destination världen 98. Men jag vet inte vilket jag ska välja, och vill helst inte köpa två samtidigt, då kommer jag spela dygnet runt och då får jag aldrig köpa ett till sims ;) Men vilket är bäst?

Emmy
0

Jag ska snart köpa Drömjobb och Generationer, för de tillfor så himla mycket nytt som man bara måste måste måste ha! :D Men det beror på vad du har för expansioner hittills och vad du gillar och vad du gör när du väl spelar. :) Om du kan svara på dessa punkter kan jag förhoppningsvis hjälpa dig!

lottis98
0

Personligen tycker jag nog bättre om Drömjobb då man får så sjukt mycket nya funktioner i den. Men ett tips är att söka runt lite på Google/Youtube så du ser vad man verkligen får i dem, och vad du tycker bäst om! :)

[SallysPigge]
0

#2 Får nog hålla med, gillar drömjobb bäst. Jobbar behöver ju simmarna göra mer än att åka på semester … som man kanske inte alltid har råd till att göra om man inte fuskar då …

blondie4you
0

1# jag har bara pets som expansion. Det blir typ inget speciellt tror jag ;) men antagligen så blir det drömjobb. Eftersom min hund skällde när hon såg drömjobb på datorn xD

mejamylove
0

Jag röstar för destination världen då jag aldrig skaffar jobb åt mina simmar, men jag vet inte hur du brukar göra.

blondie4you
0

5# jag ska köpa det efter ett tag då jag ska beställa drömjobb strax :)

Emmy
0

Vad bra att du hittade det som passade dig bäst! :)