Finns intresse för Grym Request?
Jag frågar lite, då jag själv finner den här simmen ruskigt intressant och spännande! :D
Vet ni inte vem Grym Request är? Här kommer lite kort info:
Namn: Grym Request
Kön: Pojke
Ålder: Spädbarn
Pappa 1: Keith Request
Pappa 2: Liemannen
Farfar 1: Eithan Request
Farfar 2: Kim Inblad Request
Grym Request är alltså biologiskt barn till Liemannen och ser ut lite därefter också. Han har än så länge egenskaperna Ond och Galen, men det kan komma att förändras när han utvecklas under sin uppväxt.
För mer om hur Grym kom till från första början så finns länk till det inlägget HÄR.
Det som gör Grym så intressant i mina ögon är att han är en hybrid (hybrid i Simsspelen är en sim som är blandning mellan två eller flera livsstadier, så som Ande eller Spöke). Men Grym är en hybrid mellan TRE olika varianter.
25 % Sim, 25 % Ande och 50 % Lieman. :D
Till råga på allt så har Grym ärvt andekrafterna från Keith (ursprungligen anden Kim) precis som sina storebröder, tvillingarna Ark och Leim.
Min fråga är alltså, finns det något intresse för att följa Liemannens son Grym när han växer upp i Lucky Palms tillsammans med sin familj?
Familjen består av:
Keith Request, son till Eithan Request och anden Kim Inblad/Request. Han har ärvt sin fars naturliga talang för scenen, men satsar på sångkarriär framför trolleri. Keith ärvde även sin far Kims Andemagi! Han är Oturlig, Nolla, Naturbegåvad Artist, Vänlig och Våghals.
Liemannen, döden själv som förälskade sig i den oturliga Keith som konstant tog död på sig själv upprepade gånger bara för att få träffa honom. Även om Liemannen inte är dödlig (står "Åldras aldrig" på hans åldersmätare) så försöker han anpassa sig till ett liv som dödlig, även om han inte har en aning om hur. Liemannen är Tankspridd, Neurotisk, Bokmal, Vegetarian och har Bra sinne för humor.
Ark Request är barnbarn till Eithan och Kim, samt son till Keith. Keith hävdar att Liemannen är pappan, men det finns inga riktiga bevis för det. Ark är i Barnåldern och har ärvt Andekrafterna från pappa Keith. Ark är ett Disciplinerat Geni som älskar hästar (Ryttare).
Leim Request är Arks tvillingbror och trots att dom är tvillingar är dom ganska olika utseendemässigt. Leim har sin farfar Kims hårfärg medan Ark har Ketihs och Eithans hårfärg. Även han ärvde Andekrafterna från sin far. Leim är Modig, Lyhörd och Ambitiös.
Grym Request, den officiella sonen till Liemannen. En nyfödd liten familjemedlem som inte har haft chansen att bli någonting än och huvudpersonen i storyn. Dock verkar han ha ärvt Andekrafter precis som sin far och sina bröder!
Bilden nedan är på lilla Grym, precis efter att han föddes.
Jag kommer spela vidare på familjen oavsett, men jag gör den här undersökningen för att se om några är intresserad av honom och vill följa hans liv och uppväxt. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot