Familjen Rain
Eftersom mitt förra legacy "Familjen Valgreen" försvann så har jag bestämt mig för att göra ett till legacy :)
Det här är Aimee Rain. Aimee är från det stora staden som aldrig sover, Brigdeport. Aimee trivdes inte i Brigdeport så hon bestämde sig för att flytta ut på landet, till Appaloosa Plains! Aimee's mamma var pank, Aimee fick bara 1800 simdaler i fickpengar att ta med sig.
Aimee är väldigt ambitös, hon vill bli befodrad så ofta som det bara går! Aimee blir väldigt lätt imponerad så nästan vem som helst kan imponera på Aimee, vad det än gäller. Aimee är en hopplös romantiker. Hon har haft minst 10 pojkvänner, men gjort slut med dem efter 1 vecka, eftersom de måste vara PERFEKTA. Som perfektionist vill Aimee att allt ska vara perfekt, vilket det sällan blir …. Eftersom Aimee är från Bridgeport är hon en riktig festprisse!
Aimee's livslånga önskan är att få bli ett Modefenomen (alltså nå niviå 10 inom stylistyrket)
Aimee hade ingen mat att äta, så hon gick till grannen för att palla lite frukt & grönsaker när de inte var hemma. Tyvärr så hade inte Aimee så bra timing, grannarna kom hem direkt efter hon hade kommit dit, för att dölja att hon hade tagit lite frukt från dem låtsades hon vara "hästvakten" och började borsta deras häst.
Mitt i natten, när Aimee sov i gymet (igen) på samma ställe som dagen innan, kom det in en kvinna. Kvinnan ville visst dansa i dansrummet (alltså där Aimee sover.). Så kvinnan satte på radion.
"VAD ÄR DITT PROBLEM KVINNA??! HÄR LIGGER JAG OCH SOVER, OCH SÅ KOMMER DU IN OCH SÄTTER PÅ RADION. ÄR DU BLIND?!?!" skrev Aimee på kvinnan.
"Oj då, lugna ner dig, jag heter inte Kvinna utan jag heter Tanja och jag såg inte dig. Ursäkta." sa Tanja och försökte lugna ner Aimee. Aimee förlät Tanja och la sig i sin sovsäck och somnade om.
Nästan alla får i sina legacy's Benjamin sim pojkvän! :D Men jag följer. :)
#10 Haha, första gånger jag får honom ;) Tack! :D
Efter Zackes skift på resturangen där han jobbar träffades han och Aimee. De pratade i några timmar och tillslut så kunde inte Aimee vänta längre! Hon kysste Zacke!!
"Förlåt!!" sa Aimee till Zacke.
"Varför säger du förlåt, Aimee?" sa Zacke och kysste Aimee.
Efter det sa Aimee hejdå till Zacke, hon behövde åka hem eftersom hon var ganska trött.
Följer någon? :O Vill gärna veta så att jag vet att jag inte skriver för mig själv :)
Iallafall, låt mig presentera Zacke Rain!! Zacke är en överkänslig sim, så om man vill säga åt honom att han gör något fel så ska man göra det LUGNT. Zacke är också en kockbegåvning, hans mål är att bli Appaloosa Plains bästa kock någonsin! Zacke är en våghals, han älskar att göra extrema saker. Zacke har problem med att binda sig. Dett visade han när Aimee friade till honom. Han nobbade henne första gången. Zacke är också en fordonsentusiast. Han ÄLSKAR motorcyklar, bilar, ja, alla fordon! Zackes bästa vän är hans bil :)
följer :)
Kommer tyvärr inte att uppdatera här på länge då jag är i Uganda! :)
Jag har bestämt mig för att lägga ner det här legacyt då min bror sa att han hade skaffat "Rampljuset" åt mig :) Mitt nästa legacy kommer att vara i Starlight Shores!