Magiska trädgårdstomtar!
Hur får man tag på de magiska trädgårdstomtarna som jag sett här på iFokus? De som rör sig och blir fler..?
Dålig beskrivning kanske, men hoppas att någon förstår vilka jag menar och kan berätta vilket expansionspaket man behöver för att få dessa och vad de kan göra för skoja, de verkar nämligen väldigt intressanta!
Vissa har tillexmepel visat dem i sina legacys och liknadne historier.
Ska köpa Leva Livet och Drömjobb om någon dag, hoppas innerligt att det är någon av dessa som dom små tomtarna visar sig i! :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Om jag inte minns helt fel så ska det väl vara i Leva Livet de kommer :)
Tror det finns lite olika i alla expantioner.
Ooh, två helt olika svar.. Någon av er sm vet i vilket man får livsbelöningen med anden i lampan? :) Den skulle man vilja ha i sims..
Samt SimsBoten? Hur får man tag på den? :) Vet att det skrivits någonstans här på The Sims iFokus förut, men vet inte vart och suger på att leta. xD
- Emmy,
Anden kommer med i rampljuset :)
Attans.. :3 Men SimsBoten då?
- Emmy,
#5 SimsBoten finns i Drömjobb! :D
Dom magiska Hustomtarna som förökar sig, åldras och blir fler finns i vanliga Sims 3, men det är först med Leva Livet som dom får förmågan att åldras och föröka sig. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Vad är det som gör att de dyker upp magiska tomtar? Jag fick helt plötsligt magiska kylskåpstomtar på till min familj. Jag hade inte gjort nått speciellt (vad jag vet) utan de bara dök upp.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#7 Magiska kylskåpstomtar har jag hört rykten om att dom dyker upp av att hundar i familjen står och skäller på kylskåpet… XD
Det hade jag i alla fall en hund som gjorde i familjen och vips en dag så var kylskåpstomten där. :D
#8 Det kan säkert stämma för familjen hade hundar.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#6 What!? I vanliga sims?! :O Jag har aldrig sett någon där, har man missat så mycket i sitt sims-spelande?! ;D
#10 Ja, dom går att hitta i vanliga Sims 3 har jag för mig. :)
Men dom kan inte föröka sig, växa och åldras om man inte har Leva Livet. :)
#11 Det var ju läskigt! :O Då jag lyckas sparka igång sims igen så får jag väl leta lite och se om jag kan hitta någon ;)