The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2244 ggr
Suskiv
0

Är jag elak?

Jag har köpt expansionen Drömjobb eftersom jag tycker det verkar riktigt skoj och jag ser fram emot att skapa simbotar och liknande. Och så tänkte jag slå två flugor i en smäll och ge spelet till min dotter i födelsedagspresent. Hon spelar mycket sims och skulel säkert bli glad, men det är ju främst jag som ser fram emot expansionen.

Så vad tycker ni är jag elak som köper en expansion till dottern bara för att jag tycker den verkar kul och ser fram emot att spela?

Ja hon kommer få fler presenter bla en ny mobil som hon önskat sig.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[SallysPigge]
0

Hur mycket spelar din dotter sims?

Suskiv
0

Ganska mycket. Inte riktigt dagligen, men nästan.

[SallysPigge]
0

Då är det väl inte elakt. Antar att hon vill ha den expansionen med. Vems är dom andra spelen då? Dina, hennes, eller bådas?

Fast äger du alla andra spelen så kanske det är lite konstigt, men får en ny mobil som hon gärna vill ha så blir hon nog inte ledsen för expansionen. Hur gammal blir hon?

Är själv en 3 barnsmor då jag äger spelen och barnen får spela, och dom skulle nog tycka att jag var knäpp om jag plötsligt ger dom en expansion.

Så jag tror nog du själv vet vad som är bäst. Du kan ju i så fall asäga att det är en extra present till er båda eller nåt. :-)

Suskiv
0

Det är min dator och egentligen mina spel, men hon spelar gärna och spelade tex pets innan jag ens hann testa och jag tror hon nog ser spelen som våra.

Hon fyller nio.

[SallysPigge]
0

Ja du känner ju din dotter bäst, men du är inte elak, tycker jag inte. :-)

BunnyWunny
0

Jag tycker inte det verkar elakt. Mamma har berättat en gång om att hennes jobbarkompis dotter gett henne två leksakshästar och sen direkt efter frågat om hon fick låna dem… :P Spelar hon sims 3 och tycker det är kul så kommer hon nog bli glad för det :)

Always <3

Geru
1

Två flugor i en smäll är ju alltid bättre än en fluga :)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

blondie4you
0

det är ju helt okej, bara du låter henne spela lika mycket med spelen, då blir det rättvist. Enligt mig då.Oskyldig