The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2120 ggr
Emmy
1

Mig som sim, hjälp!

Halloj! :3 Jag undrar bara lite snabbt om någon kan göra mig som sim om jag laddar upp en bild här på mig? ;) Skulle gärna gjort själv, men som alla vet så blir det alltid en blandning av sig själv och hur man vill vara när man gör en sim :) Så jag behöver någon som gör den simmen åt mig :D Isåfall skulle jag använda simmen som Avatar här på iFokus! C;

mors!

Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till Övrigt / SimsBrooke Sajtvärden

Krusing
0

Det låter som en rolig utmaning. Skulle gärna skapa en sim med ett foto som utgångspunkt. =)

Emmy
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är inte så blek i ansiktet. XD

Emmy
0

Du får gärna lägga upp helkroppsbild, bara huvud samt i profil när du är klar :D

Emmy
0

Är tretton btw :3

Krusing
0

Det svåra är nog frisyren, att hitta en som ser relativt lik ut. Jag får titta runt på olika sidor och se om jag kan hitta någon som liknar den du har och ladda ner. Skicka gärna ett PM också, eftersom att jag är ganska dålig på att komma ihåg att leta upp gamla inlägg som jag skrivit på. Kan inte lova att jag hinner göra den idag, men jag ska försöka om jag får lite tid över ikväll. =)

Emmy
0

Det är ingen brådska! och har inte alltid denna frisys, kan ha tofs/boll med en slinga om snedlugg :) eller allt på ena sidan av axeln.