Husdjur - Enhörningar
Kan man ha fler än en enhörning? vad finns det för färger på dom? Jag har bara lyckats hitta en svart hane. Hur blir fölet om man korsar häst med enhörning?
Vill ha lite tips om enhörningar :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Ja man kan ha fler, finns ju i bla neonfärger 
Hur hittar man dom?
Jag vet att dom drar sig till vatten och hästar och att man lättast hittar dom mitt i natten vid 12. Men neonfärger?! Hur hittar man dom? 
Neonfärger måste man göra själv. De vilda finns bara i svart & vitt. 
Men hur hittar man dom lättast?
Blir det bättre om man tex har vatten på tomten eller så? Ska man gå till något speciellt ställe?
Jag har alltid hittat enhörningarna vid Reningsverket och Kanelkröns Fallen i Appaloosa Plains 
okej tack 
På youtube har jag sett ganska många beige-vita (ej kritvita) enhörningar. Kan man hitta ¨sånna i naaturen eller är dom omgjorda? Någon som vet?
Själv har jag bara hittat grå-svarta och beige-vita i naturen, då ofta nära vattendrag (oftast med ett gäng vildhästar).
Korsar du en häst med en enhörning, så kan fölet bli en häst eller en enhörning (:
//Jessie
Okej tack för svaret 
Jag har bara hittat en Enhörning några gånger tillsammans med en hästflock, på natten, vid ett fiskeställe (en park eller dylikt känns också troligt).
Jag såg något som såg ut som norrsken för ett tag sedan, och åkte dit för att kolla - och då var det ljuset ovanför Enhörningen.
Så ser ni något sådant ljus på natten, så är det en Enhörning där. 
Jag har betäckt en stohäst med en enhörning ex antal gånger och alltid fått enhörningsföl :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
#10: Hur får man föl hemma, för det står att man inte kan avla enhörningar på ridcentret… Så? Ska man typ köpa något speciellt? :O
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#11 För att kunna avla hemma måste du ha ett sto och en hingst. Sen måste du ha en box. Om hästarna har tillräckligt bra relation, så ska det gå att välja Romantiskt - Skaffa barn (:
//Jessie
Okej :) tack #12 :D
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'