The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2365 ggr
Emmy
2

Spännande!

Sitter här hemma och vägrar spela sims, för troligtvis kommer mitt nya sims hem! Har beställt Leva livet från CDOn, och det stog att det skulle ta mellan en och tre dagar att frakta hit det. :D Är superlycklig och hoppas på att det kommer idag, beställde det i förrigår.

När jag väl installerat det ska jag kolla efter koplantan också, för gissa vem som får med 1000 simpoints?! :D Hursomhelst kan ni vara berädda på en jätteuppdatering i mitt legacy.

Wow! Var tvungen att skriva av mig! :D

[SallysPigge]
0

Åh alltid kul när spelen väl kommer hem i brevlådan. Det är bara den där väntan som är jobbig. :-)

Emmy
0

Har redan gått till brevlådan två gånger, suck! Men hoppas den kommer runt 15,00 för det är då posten brukar komma :D SHIT VD JAG VILL HAA! en dock inte säker på jag vill köpa just koplantan..

lottis98
0

Åhh! Vad kul! Leva Livet är verkligen jätte bra tycker jag! Man får så himla mycket nya, roliga spelfunktioner! Och 1000 gratis SimPoints är ju inte helt fel heller! ;D

Mitchika
0

Jag håller tummarna för att du får det idag! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Emmy
0

3# Ja, det och Drömjobb är de två spelen jag helst ville ha, och dessa ska jag köpa :-D Drömjobb ska jag köpa för presentkort på en affär :-D

4# Tack, det behövs! ;-)

Emmy
0

Håll tummarna, går upp och kollar brevlådan nu..

Emmy
0

Ing..en..ting. :-(

Emmy
0

Ska ut och kolla runt fyra fem också..

blondie4you
0

får ni i brevlådan ? :-O jag får hämta  spelet i affären :-O avundsjuk

Emmy
0

eller jag vet inte? :o hoppas det är i affären just nu då! isåfall mst jag tvinga min mamma o köra dit mej xD men får du typ ett sms då eller…?

Emmy
0

WOOHOO! Imorgon kan jag hämta det :D

[SallysPigge]
0

:-D

blondie4you
0

10# jag fick det iaf. eller jag får det alltid. typ när jag vann ett pris från nickelodeon xD

Emmy
1

JAAAAAAAAAAAAAA! :'DDD det har kommit nu, och det kom inte till affären, utan till min brevlåda :'''''''''D

lottis98
0

Vad kul! :D Lycka till med spelandet! :D

Emmy
0

Håller på att installera, sedan ska jag checka sims store och sedan köra legacyyy! <33

Emmy
0

Är Hidden Springs kul? För det är på REA så jag har råd :)

blondie4you
0

Åh vad kul :D själv ska jag ladda ner alla sims på datorn idag tror jag ;) Hidden Springs verkar va kul, men har aldrig haft den. Men har provat spela hos min kompis i typ en kvart innan hon råkade stänga av datorn Oskyldig

SimsBrooke
0

Jag får mina spel i brevlådan =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Emmy
0

Hur hittar man de där tomtarna som kan röra sig och föröka sig? :) Och vart hittar man tvättmaskinerna? Hittar ingenstans :/

Pétit
0

Vill också ha koplantan. :( Men det är min syrra som har användaren med simspoints.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina