The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1571 ggr
Yoshi11
0

Anonym på blogger?

Har börjat förbereda mig inför att starta upp min nya legacy och blev medlem i blogger. Har nu en blogg på blogspot där jag tänkt lägga upp allt om min nya legacy.

Problemet jag har är att när jag publicerar ett inlägg så står både mitt namn och efternamn med i slutet av inlägget :/ Vill ju vara anonym, utan att jag bryter mot Googles regler (de som står bakom blogger och då även blogspot). Och det gör man tydligen om man använder sig av ett annat namn än sitt riktiga.

Någon som vet hur jag gör?

(Inte säker på kategori, därför fick detta hamna i övrigt)

sofiek90
0

Det borde du kunna ändra i inställningarna på något sätt

MVH

Sofie

Yoshi11
0

#1 Det är precis där jag letat (förstås) men som jag skriver kan jag inte ändra mitt namn på mitt google konto som är kopplat till blogger, för då bryter jag mot reglerna och riskerar avstängning. Finner inte heller något alternativ som gör en anonym.

sofiek90
0

jag skrev in ett namn i samband med att jag registreade min blogger till min gmail. Det var på samma sida i inställningarna som där jag skulle skriva in min önskvärda adress till bloggen. Jag hittar det inte igen dock, bara fältet där jag kan fylla i bloggadressen. Det borde ju finnas support som du kan fråga om ingen annan kan hjälpa dig.

MVH

Sofie

Namiko
0

Gå in på layout, tryck på redigera i blogginläggsrutan och där kan du välja vad du vill ska synas.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Yoshi11
0

#4 Tack för hjälpen! :)