Hela familjen på en bild?
Här kommer en utmaning…
Hur många simsfamiljemedlemmar lyckas ni få med på en bild?
Jag har fått med…mamman, pappan, tre barn, två hundar, en katt och som bonus barnvakten.
Bara sköldpaddan saknas…
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Kul idé! :D Jag kan ta en ny bild imorgon, men här är en gammal med min största familj. :)
Det är mamma, styvpappa, styvfarfar, två farbröder, tvillingbröderna, SimBoten Axel och jag tror alla 7 hundarna är med på bilden. Jag tycker mig se två valpar bakom sin pappa längst till höger. Annars är det 6 av hundarna och en av valparna är på villovägar! :)
Totalt sett är det 15, eller 14 om det nu visar sig att ena valpen inte är med.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Det hade varit riktigt kul om man hade en alternativ i spelet där man kunde ta en familjebild :) det hade varit underbart! vet att man kan göra det själv och så..men hade varit toppen om det hade varit med :)
#4 Ja så dom var stilla någon sekund :-)
precis! :) och kunnat sätta upp på väggen!
Jag ska försöka ta en bild senare. =) Dock är familjen ganska liten ännu (?). Två männniskor en vuxen + adopterat barn och sex hästar
#7 Ja så kan man ju göra .. 
#8 Ja så liten är den ju inte med 6 hästar 
#10 Klart det gör, ett bra sätt att få dom vara stilla :-D
Det var inte jag som gjorde det med flit, ungen sov där för simdals brist och hundarna tyr sig oftast till hundpersoner(mamma) :D
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Här är familjen jag spelar på nu :)
Han i mitten och hon till vänster är gifta och han håller i deras barn.
Hon till höger är en liten player och dom andra barnen är hennes med 2 olika män. Men nu har hon uppfyllt sin livslånga önskan och myspyst med 5 olika simmar på 5 olika platser och hittat kärleken på riktigt :D
Te sunt non solus ♥
#14 Nä men vilken sim hon till höger är
… usch och fy … 
#15 haha, aa… Men nu är hon jätte snäll!! Dock ovän med tjejen hon håller i…. Hon är gift också :) undra hur länge det kommer hålla bara… :s
Te sunt non solus ♥
#16 :-D
#18 jättefin familj! :D
men killen skrämmer mig lite….
*Skratt* Han må se skrämmande ut på bilden men han är snäll som ett lamm 
#21 naaaww hundarna också? :D