Husvisning..
Hej på er. Under sommaren har jag jobbat på ett nytt projekt. Familjen heter Hagelberg och pappan är illgrön och har rött hår. Frun är knallblå med lila hår. De fick trillingar…en grön flicka med lila hår, en grön pojke med blått hår och en blå flicka med grönt hår. :)
De har två hästar som just har fått ett föl. Butler har de med, han bor i ett rum på vinden och är en verklig vän. Han både lagar mat, kelar med hästar och tar hand om barnen.
Såhär ser deras tomt ut. Huset är i grunden ett hus som redan fanns i sims men som jag har byggt om och till.
I källarplanet finns föräldrarnas och barnens sovrum med toaletter. Samt garage och hiss. På andra plan finns vardagsrum och stooort kök, tredje plan är först ett halvplan med öppet ner till våningen nedanför. Där finns även två sovrum med badrum som är låsta för tillfället. Där kommer nog barnen flytta in när de behöver större plats. Längst upp finns en stor hall med en massa instrument i, ett stooort rum för butlern och ett bjässebadrum. Så har hela huset även en massa terasser och uteplatser som jag snart ska inreda.
På tomten finns även ett poolhus med glasväggar. Poolen är uppvärmd såklart :)
Eftersom de har hästar har de även ett stall och plats för hoppträning.
I trädgården har även barnen en stor härlig lekplats med rum för mycket bus.
Trädet som står inne på lekplatsen är prio ett…jag vill flytta det…
Sådär det var lite om vad jag gör i sommar…bygger, bygger och experimenterar med hudfärger .
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Jättesnyggt! :D Jag har aldrig fått till ett stor lyxigt hus OCH ett stort trevligt stall, utan i min värld så får man väla antingen eller! ;D
Jättefint! Skulle vara tacksam ifall du lägger upp en närbild på poolhuset :)
Tack vad snälla ni är…ska försöka med närbild.
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Bild på familjen önskas från min sida! :D
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen