The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 13781 ggr
Tufsenmilano
1

Familjen Forest

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Familjen Lönn blev nyligen nerlagt eftersom jag behövde installera om allt.. :)

Grundaren av detta legacy heter Jazmine Forest. Anledningen till att hon flyttade från Sunset Valley till Twinbrook är att hennes föräldrar sparkade ut henne ur deras stora herrgård. Jazmine är väldigt flörtig av sig, och det var allt för många gånger hennes föräldrar hittade henne i hennes rum halvnaken med en kille i sängen. Och som den festprisse hon är kom hon ofta hem full från fester hon inte skulle gå på. Killarna höll hon inte länge fast vid, då hon är väldigt elak & ond. Inte kunde hon heller hålla sig ifrån sina föräldrars plånböcker, kleptomanen i henne sa åt henne att snå åt sig några hundringar och sedan ta en taxi och köpa allt för urringade tröjor. Tillslut fick föräldrarna nog, och sparkade ut henne. Det enda hon fick med sig var 1300 § och några kläder, och någon timme senare stod Jazmine framför en gigantisk tomt, med endast en säng, en toa och ett kylskåp.

Tufsenmilano
0

Då Jazmines livslånga önskan var att bli Ondskans Kejsarinna så hejdade hon en taxi för att sedan ta sig till Twinbrooks kriminella liga, för att några minuter senare komma ut som ett Bete. Lågt betalt, risk för att hamna i fängelse, helt enkelt olagligt. Det passar nog Jazmine perfekt. Oerhört stolt åkte hon till gymmet för att träna upp sin fysiska färdighet samt ta en dusch då hon upptäckte en snygging. Som en vana följde hon honom till Twinbrooks fruktträdgård. Snyggingen tog upp sin telefon och ringde ett samtal, och Jazmine stod bakom ett räd medans hon väntade på att killen skulle lägga på. När hon hörde pipet så tog på sig sin allra mest lockande min och gick fram till snyggingen.

- Hej, ursäkta om jag stör. Jag heter Jazmine. sa hon och räckte fram handen. Dom hälsade och Jazmine fick sedan komma på en nödlösning för att hålla honom kvar.

- Eh, jo. Jag är ny här i Twinbrook, och jag undrar om du vet vart … eh, gymmet ligger? sa hon. Inte lång tid senare hade hon honom i hennes famn, och flörtade galet mycket.

[Greybird]
0

Följer :)

[Paulinerm]
0

Följer :c

Pétit
0

Följer. :3

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Tufsenmilano
2

Efter att ha jobbat övertid några gånger så blev Jazmine äntligen befodrad till ficktjuv. Hon var precis påväg att köpa en gammal och skruttig kärra, då hon tittade sig omkring. De flesta hade inte garage, utan bilarna stod bara utomhus, helt oövervakade. Jazmine såg sin chans, och smög över till grannen. Dom hade en rosa och stilig sportbil, en riktig dyrgrip. Jazmine snodde bilen och skulle precis springa hemåt då hon hörde steg efter sig.

- Hallå där! Stanna! skrek en kvinna med samma tröja som hon. Jazmine stannade och försökte se så oskyldig ut som möjligt.

- Ja? Vad är det? sa hon trevligt till svar. Kvinnan tittade misstänksamt på henne.

- Vad gjorde du på våran tomt? sa kvinnan. Jazmine kom snabbt på en ursäkt.

- Jaha. Jag såg en herrelös hund och hade lite knäckebröd i fickan, och det var på eran tomt så jag var tvungen att gå in på eran tomt för att ge den brödet. sa hon, och väntade spänt på kvinnans reaktion.

- Jaha, isåfall. Jag heter Sophia. Kan jag bjuda på en kopp te? sa hon vänligt. Jazmine suckade lättat och följde med Sophia in i den stora herrgården. Väl inne såg hon sin andra chans. Ett ondskefullt leende spred sig över hennes läppar.

- Jo, skulle jag kunna få låna toaletten? sa Jazmine oskyldigt. Sophia nickade.

- Javisst, på övervåningen till vänster. Jazmine gick upp, men istället för att svänga till vänster gick hon till höger och kom in på ett väldekorerat varnrum. Då hörde hon steg i trappan och ryckte åt sig en spegel och gick förvirrat ut ur rummet. Sophia såg henne och gav henne en misstänksam blick.

- Vad gjorde du där inne? sa hon.

- Hehe, jag svängde visst fel.. Du, jag måste gå, fick ett nödsamtal från jobbet. Vi ses! sa Jazmine och sprang ner för trappan och hem igen.

Emmy
0

Vilken kleptoman! :) Ska nog försöka mig på att göra någon rolig sim med elaka förmågor hehehe. ;)

Mumsing
1

följer! :)

Tufsenmilano
1

#6 Ja, det var faktiskt första gången jag gjorde en sådan här busig sim.. Men det är ju det som är kul, att man inte bara kör samma hela tiden.

Tufsenmilano
1

Jazmine tröttnar snabbt på att bara vara på G men en eller två killar, och går på raggningsjakt på stan, och får syn på rocklegenden DeAndre Wolf. Jazmine blir oerhört exalterad och går genast fram och frågar om han är singel. Otroligt nog svarar han ja, och går med på att komma över till Jazmine en stund. Men det blir mer än en stund, för ni kan väl gissa hur det slutade?

Tufsenmilano
0

På gymmet så hände det som inte fick hända. Mitt i allmänheten fick hon det bekräftat - Jazmine är gravid. Med DeAndre Wolf's barn. Rocklegenden. Jazmine känner hur hon bara vill sjunka ner till helvettet när hon märker alla fientliga blickar, och springer allt vad hon har upp från gymmet och hinner precis hejda en taxi innan hon bryter ihop fullständigt. Vad skulle hända med hennes liv? Skulle hon bli tvungen att gifta sig med DeAndre nu? Vad skulle hända med hennes partyliv? Och det värsta av allt, skulle hon behöva ge upp sin kriminalitetkarriär, bara för en liten bebis? Hon hade inte råd, efter utbyggnaden av huset så hade hon inte mer än ett par hundra kvar. Om hon gifte sig med DeAndre skulle hon aldrig behöva oroa sig för pengar, men problemet var att hon inte älskade honom, alls. Hon betalar för taxin och går in i huset. Först när hon ligger i sängen och tröstäter Ben&Jerry's inser hon hur ensam hon är.

Tufsenmilano
1

Tillslut så slog Jazmine DeAndres nummer och bad honom komma över. Han blev förvånad över hennes nya hus, och gratulerade henne med en puss. Jazmine tog ett djupt andetag och sa:

- Jag är med barn. DeAndre vände sig om. Han var påväg att säga något, men Jazmine avbröt honom.

- Det är ditt. Jag är säker. DeAndre cverkade först förskräckt, men efter en stund spred sig ett leende över hans läppar.

- Men det är ju fantastiskt! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta av glädje! nästan skriker han och springer fram för att känna på magen. Efter en djup diskussion vid matbordet bestämmer dom sig för att inte flytta in med varandra och att Jazmine får vårdnaden, men att barnet inte förlorar kontakten med DeAndre.

Tufsenmilano
1

När Jazmine lugnt stod och rensade ogräs i trädgården kände hon något blött rinna längs benen.

- Nejmen gud, har jag kissat på mig? tänkte hon, men glömde det snabbt när värkarna satte igång. Hon förstod genast att barnet var påväg, och önskade att DeAndre hade varit där för att stötta henne. Hon slängde sig framför en taxi och skrek ut adressen. Hon hade ingen aning om att det gjorde såhär ont. När hon klev ur taxin så var det jättemycket folk som ville hjälpa henne, men ond & elak som hon är knuffade hon sig fram och fräste fram ett och annat svärord. Hon skyndar sig in i lokalen, och tänker att hon helst vill komma ut med en flicka i famnen.

Tufsenmilano
1

Efter en riktigt hård och jobbig födsel så kom Jazmine ut med Julian, en lyhörd och konstnärlig pojke. Även fast hon helst av allt velat ha en liten flicka, kan hon inte låta bli att älska Julian så mycket att hon nästan spricker. Och gullig som DeAndre är, åkte han direkt till sjukhuset när han fick höra att bebisen var påväg, och mötte upp Jazmine utanför sjukhuset. Han åkte hem med henne, och gullade lite med Julian innan bebisen somnade som en stock, och det bara var Jazmine och DeAndre vakna. Jazmine började plötsligt tvivla. Tänk vilken bra pappa han skulle bli! Och pengarna, han drar in mer per dag än vad hon gör per vecka. Nu står Jazmine inför hennes livs största val. Ska hon fortsätta leva som ensamstående mamma med usel ekonomi, men slippa leva men någon hon inte älskar? Eller ska hon för sin sons bästa, gifta sig med DeAndre och aldrig någonsin behöva oroa sig för pengar, men leva olyckligt?

Tufsenmilano
1

Julian Forest har nu lämnat tiden då han endast bajsade och åt bakom sig, och vuxit upp till ett småbarn! Även fast det blir bra mycket mer jobb nu, så ser Jazmine fram emot det hela, och hoppas att kunna uppfostra honom någolunda bra, även om han får växa upp utan en man i huset, eftersom Jazmine nyligen bestämde sig för att leva vidare utan DeAndre.

amandanormaan
0

Följer :D

Te sunt non solus ♥

Tufsenmilano
1

Precis när Jazmine skulle kliva in i samåkningsbilen till jobbet så hände det som inte fick hända. Hon såg kronofogdens bil svänga in på gatan. Ut hoppad en kille med en stor .. ja, pistol kan man väl säga? Han gick in och satte igång pistolen och vips! Så var barnstolen borta. Jazmine har börjat inse att hon inte kan leva såhär länge till, då hon knappt har råd med en barnvakt.

Alsmen
0

Följer -wO

Smullis
0

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Tufsenmilano
1

Jazmine kände en dag då hon ringde barnvakten att det fick vara nog. Även fast hon verkligen älskade sitt jobb så satte hon Julian före allt annat. Då hon kom hem sent från jobbet, och knappt hann med att hälsa på Julian, tog hon upp telefonen och sa upp sig. Hon ska förmodligen registrera sig som egen företagare, och arbeta mer med sin trädgård. På dagarna får hon då tid över till att umgås med Julian.

Tufsenmilano
4

Haha, tycker bara denna bild är så gullig! c:

Tufsenmilano
1

Idag växte Julian upp till barn! Hans tredje egenskap blev älskar naturen. Just den kvällen som Julian fyllde år hade Jazmine bjudit över DeAndre, för ond som hon var så hade hon tänkt ut en liten plan. DeAndre hade nu blivit gammal och skruttig, och skulle säkert snart dö. Jazmine skulle då inte få spendera så mcyket tid med honom ifall dom gifte sig, och sedan ärva alla pengar! Jazmine började flörta för fullt och har ringen väntandes i fickan…

Jazmine blev oerhört lättad av att Julian äntligen blivit stor nog att börja skolan, så hon slipper ringa barnvakten hela tiden!

Jusse.
0

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

Tufsenmilano
0

TUSAN OCKSÅ! Datorn krashade på något sätt, och familjen Forest finns inte kvar! GRRRRRRRRRRRRRRRR.

Alsmen
0

Vad tråkigt! :''(( Tyckte om denna den var riktigt bra jue…

Tufsenmilano
0

JIPPIE! Hittade familjen, men den är inte sparad sedan hon sa upp sig från jobbet, men jag ska jobba lite. Men vad kul att du tyckte den var bra Alsmen! c:

Tufsenmilano
1

Så där ja, har spelat hela kvällen, men Julian har tyvärr inte hunnit växa upp än, men en massa annat har hänt!

Efter mycket flörtande så tog Jazmine mod till sig och gick ner på knä. DeAndre fick ett chockat uttyck i ansiktet.

- Öh. Vill du gifta dig med mig? sa Jazmine, lite osäkert. DeAndre skrek till och började hoppa upp och ner av glädje. Dom höll ett privat bröllop mitt i Jazmines trädgård, och flyttade sedan till DeAndre stora, maffiga herrgård. Men Jazmine trivdes inte alls. Efter bara en natt sa hon till DeAndre.

- Jag vill flytta. DeAndre såg frågande ut.

- Men varför? Den här villan har ju allt man kan önska sig! sa DeAndre. Jazmine ryckte på axlarna och svarade:

- Jag trivs helt enkelt inte. Jag vill bygga ett eget hus. Jag vet redan hur det ska se ut. Efter mycket gräl och tjat så gav äntligen DeAndre med sig, och kpte en tomt för dryga tusenlappen. Och som rocklegenden DeAndre var kunde hon bygga hur stort och fint hus som helst! Har kommit en bit på vägen.. Vad tycks?

Tufsenmilano
0

Förlåt för usel uppdatering, men har varit borta alla dagar.. Men nu ska jag spela!

Tufsenmilano
1

NU har familjen äntligen flyttat in i huset, och väl där så fyllde Julian år (igen)! Han gick återigen egenskapen älskar naturen. Men denna gång fick han blonda ögonbryn.. Haha, måste ändra på det!

Tufsenmilano
1

Efter att ha varit arbetslös ett tag så beslöt sig Jazmine för att registrera sig som egen företagare och valde att arbeta som trädgårdsmästare.

Nu när Julian har blivit stor så har han börjat skolan, och ser väldigt mycket fram emot att träffa alla nya människor! Jazmine insåg att om Julian någon gång tog hem en kompis, hur skulle de då reagera när då såg henne? Nättröja som visar alldeles för mycket, korta shorts och klackskor? Nej, nu fick det vara nog. Hon tog en tur till affären och valde en outfit som både var snygg och passade utmärkt till hennes arbete…

Som födelsedagspresent fick Julian ett helt eget rum och designa, och det gick efter hans favoritfärg, gul Dessutom fick han en helt egen fågel att ta hand om. När han fick se den vart han nästan förälskad, och insåg genast att han ville ha alla typer av djur som fanns. Familjen hade redan två hundar, men JUlian drömde om två hästar, 2 katter, 2 av alla möjliga djurarter. Så hans livsdröm blev arkbyggaren - ha två av alla djursorter.

Familjen Forest har haft inbrott! Som tur var hade de ett larm, och polisen kom snabbt dit och spöade upp tjuven ordentligt. Ut ur huset kom en blåslagen och sur tjuv.

Tufsenmilano
1

Mitt på dagen får DeAndre ett telefonsamtal.

- Hallå? svarar han. En kvinnoröst säger:

- DeAndre! Det är Gala Ball. DeAndre känner en klump i halsen, då han  helt glömt bort att han varit På G med  Gala Ball i flera månader.

- Jaha, hej Gala! Hur är det nu för tiden? säger han, försöker låta säker.

- Nja, jag är ganska ensam faktiskt. Ärligt talat ringde jag bara för att höra om vi kunde träffas? DeAndre svalde och sa:

- Ja, eh … Vänta ett tag. Han går ifrån luren och ropar:

- Jazmine! Är du hemma? Efter att inte fått något svar så säger han till Gala:

- Ja, kom hit vettja! En halvtimme senare anländer Gala, lika vacker som alltid, tänker DeAndre. Men vad han inte vet är att Jazmine är ute i sin trädgård. Han bjuder ut Gala på verandan och börjar flörta lite. Typiskt att trädgården är precis brevid. Jazmine tittar upp och ser hennes man stå och flörta med en annan kvinna. Hon rusar ut från trädgården upp till verandan för att knuffa undan kvinnan och skrika åt DeAndre.

- Och vem är det här? Varför står du och flörtar med henne? DU HAR EN FRU REDAN! skriker hon rätt upp i ansiktet på DeAndre. Han blir djupt generad och tittar bort. Gala skyndar sig hem. Jazmine både klår upp och grälar med DeAndre innan hon bestämmer sig. Hon gjorde slut på ett mycket dramatiskt sätt, och DeAndre hinner inte mer än att packa sina kläder innan han är ute ur huset.

Tufsenmilano
0

När Jazmine vägrade ge DeAndre huset eller något av pengarna så hade han tyvärr inte råd att köpa ett stort värstinghus, och fick syn på Jazmines gamla hus, snett över gatan. Han suckade med slog till. Jazmine är missnöjd över att han fortfarande är hennes granne, men kan inte låta bli att fnissa när hon ser honom gå omkring i det pyttelilla huset.

Tufsenmilano
0

Jazmine kände sig sugen på barn igen. Hon längtade efter att gosa med Julian, då han tyvärr inte vill det längre, utan är bara intresserad av sina djur. Jazmine tog beslutet att adoptera ett barn och ringde adoptionsservicen. Hem till familjen Forest kom en söt flicka med orange hår som fick namnet Rose. Jazmine gjorde om kontoret till en stort barnrum.

Tufsenmilano
0

Och barnrummet!

Tufsenmilano
0

Jazmine kände att det blev för mycket med två hundar som springer runt hela tiden.  Hon adopterade bort dom båda två, men har planer på att skaffa en hund i framtiden.

Ulltofs
0

Följer :D

Mhv. Johanna & djuren

Tufsenmilano
0

Även om hennes klumpighet hindrar henne ibland så kämpar Rose vidare och är fast besluten om att lära sig gå.

Tufsenmilano
0

När man är ensamstående mamma med två ungar, varav en behöver uppmärksamhet hela tiden, så är det inte lätt. Jazmine kände att hon helt enkelt inte hann med sin stora trädgård, och bestämde sig då för att säga upp sig. Hon har gott om pengar, över 100.000. Istället har hon börjat måla, och försöka sig på att spela gitarr. Hon ändrade sin livsdröm eftersom hon inte skulle börja inom kriminalbranchen igen, och denna gång blev det att nå upp till nivå 10 i måleri & gitarr!

Tufsenmilano
0

Julian har fyllt år! Nu har hormonerna börjat smyga sig på, men bara för det sjunker hans djurintresse inte ett dugg! Har dcok ändrat kläder nu, så snart kommer en bättre bild!

Tufsenmilano
0

Jag tänkte visa lite bilder på huset som dom bor i nu. :)

Framsidan av huset:

Tufsenmilano
0

Sidan:

Tufsenmilano
0

Baksidan:

Tufsenmilano
0

Andra sidan:

Tufsenmilano
0

Nedre våningen:

Tufsenmilano
0

Övre våningen:

Tufsenmilano
0

Glömde säga att Julian fick egenskapen Fordonsentuaist (stavning?).

Nu har äntligen lille Rose vuxit upp till ett barn! Ett riktigt vackert också. Hon utveklade egensakpen Datorsnille.

Tufsenmilano
0

Efter en riktigt misslyckad dejt med en av skolans snyggingar så tar Julian en omväg hem för att slippa sin mammas nyfikenhet. När han ska svänga av till deras väg så tvärstannar han. Han ser ett hus som ser märkligt bekant ut, och kliver ur bilen. Julian tar en titt på postlådan och ser att det står DeAndre Forest.

" Forest? Men det heter ju vi! Julians nyfikenhet tar övertaget och han plingar på dörren. En stund senare öppnar en man med zebrabyxor och stora solglasögon. Först ser han arg och trött ut, men när han tar en närmare titt på Julian blir han starkt förvånad.

" Julian? Min son! För guds skull, kom in! säger DeAndre. Julian kliver in, och tittar förvånat på DeAndre. Min son? Vad skulle det betyda? Var han… Vänta nu! Nu kom Julian ihåg bråket mellan Jazmine och DeAndre.

" Hej Pappa." säger Julian. Han stannar länge hemma hos sin pappa, som konstigt nog har bott snett över gatan i alla dessa år. Han bestämmer sig för att hans pappa är ascool och åker hem. Han berättar inte för Jazmine, eftersom han vet vilket drama det skulle bli då.

DragonflyRED
0

Följer

Tufsenmilano
0

Familjen Forest bestämde sig för att göra en traditionell familjeutflykt, uppe i bergen. Dom kom fram till en jättefin plats, med en liten sjö, och ett dussin djur, speciellt vildhästar! Jazmine, som inte är speciellt förtjust i djur, stannade på picknickfilten och läste, medans Rose och JUlian blev helt till sig och sprang efter alla djur. Men när Rose fick se en underbart vakcer vildhäst stannade hennes hjärta en stund. Hon vart störtförälskad i hästen, och räckte försiktigt fram handen så att hästen fick nosa. Hästen var blyg, men efter ett tag så sniffade den osäkert på Rose hand. Rose sprang till Jazmine och nästan skrek:

- Mamma mamma! Kan inte vi skaffa en häst? SNÄLLA! Jag kan lära mig rida, jag är inte för liten! Vi kan väl iallafall skaffa ett föl.. Snälla mamma!!! Jazmine sa nej på en gång, men Rose gav inte upp. Till slut så gav Jazmine med sig och sa att hon skulle tänka på det. Och precis som sin bror, så insåg Rose att hon älskade djur, och hennes livslånga önskan fick bli "Djurräddaren", alltså att man ska adoptera 6 herrelösa djur.

Tufsenmilano
0

Jazmine har funderat, och bestämde sig för att adoptera ett herrelöst djur. Men hon tyckte att Rose var på tok för liten för att ta ansvar för en häst, och bestämde sig för att adoptera en liten kattunge. Vi välkomnar Vasilisa Forest till familjen! ( Märker ni att det är inspererat från Vampire Academy? XD)

Tufsenmilano
0

Julian & DeAndre träffas ofta nu, och när Julian säger till Jazmine att ha ska ut och fiska innebär det ofta en träff med pappa. Julian kämpar för att få den relationen som alla hans kompisar har med deras pappor med DeAndre, och använder alla möjliga tekniska medel för att hålla kontakten igång med sin pappa.

Tufsenmilano
0

Jazmine bestämde sig för att ta en tur till teatern för att ta en kurs i gitarr. Hon skulle precis hoppa in i bilen då hon upptäckte att bilen inte stod kvar. Julian erkände senare att det var han som tagit den, för att åka till skolan. Jazmine visste att Julian behövde en bil, men köpte istället en motorcykel till honom. Och Julian blev mer än nöjd. Han åker omkring som om han tror att han är kung (UTAN HJÄLM!!!) och Jazmine kan inte låta bli att skratta…

DragonflyRED
0

Vilken fin historia! Jättekul:) Jag följer!

Tufsenmilano
0

# 52 Vad kul att du tycker det! :)

Tufsenmilano
0

Jazmine tror att hennes små änglar sköter sig perfekt i skolan, och i övrigt, men när hon står djupt försjunken i sina målningar så har hon ingen aning om vad dom gör om dagarna…

Rose har blivit en riktig författare, och folk älskar hennes nya bok " Under Ytan". Hon skolkar ofta när hennes mor minst anar det för att fortsätta med den andra boken.

Julian är trött på att alla tjejer nobbar honom för hans lite för stora näsa och läppar. Det sänkte han självfortroende rejält när skolans snygging gjorde narr av honom, inför hela skolan. Han bestämde sig för att ta en tur till sjukhuset, för att få plastkirurgi. Det lyckades, men han har inte visat den för Jazmine än.. Hur ska det gå?

Tufsenmilano
0

Julian har börjat bli väldigt upprorisk, och bestämde sig förr att skita i utegångsförbudet och dra till gymmet. Men det tog inte alls särskilt lång tid för plisen att hitta honom, och han åker hem i polisbilen, orolig för att Jazmine ska få ett av sina värsta utbrott.

Tufsenmilano
0

Julian fick sig en rejäl utskällning, och ännu mera för att han hade plastikopererat sig. Han fick utegångförbud och Jazmine tog ifrån honom motorcykeln. JUlian blev förkrossad och skäms så över att behöva åka med Rose till skolan.

botakt
0

Följer!

Tufsenmilano
0

Jazmine har blivit riktigt duktig på gitarr, och har inte alls så långt kvar tills hon uppnått sin livsdröm! Hon begav sig till Twinbrook's Centrum och tog med sig gitarren för att sedan ställa sig och spela. Folk flockades runt henne och hon njöt av uppmärksamheten. Nu är hon allt en liten countrytjej.. :)

Tufsenmilano
0

Rose har äntligen vuxit upp till tonåring! Jazmine kan inte låta bli att undra var hon fått sina underbara lockar ifrån, och volymen på håret! Den nya egenskapen blev festprisse. Rose har nu plötsligt börjat ställa fårgor om sin pappa, och tur som Jazmine har så är ju DeAndre färgad, och hon säger till Rose att hon ärft hudfärgen från sin pappa. Än så länge verkar Rose vara nöjd med det, men man vet aldrig hur länge till…

Tufsenmilano
0

Ska ta en liten paus nu med detta legacy, eftersom jag ska försöka mig på DENNA utmaning. Men det ska nog inte ta så lång tid, så jag är snart tillbaka med fler inlägg! :)

DragonflyRED
0

Kul utmaning:) jg kanske ska prova oxo

Tufsenmilano
0

Sådär ja! Orkade inte med utmaningen, så jag är igång igen!

Rose såg en dag avundsjukt på när Julian tog sin sprillans nya motorcykel (som han nyss fått tillbaka) och drog till snabbköpet.

- Mamma? säger Rose när Jazmine står och målar.

- Jaa gumman? svarar hon.

- Eh, kan inte jag också få en motorcykel?

- Jovisst kan du få det! svarar hon.

Så nu åker Rose omkring och stylar hon också.

Tufsenmilano
0

Vasilisa har fyllt år! Grattis grattis. :)

Tufsenmilano
0

Rose är äntligen klar med sin bok " Under Ytan " , som blev en storsäljare direkt!

Julian har nu börjat intressera sig för träning, och kör en eller två joggingrundor om dagen.. Denna morgon hade han tur att hitta en steglits som han fångade in och satte i bur.

Tufsenmilano
0

Rose önskan har äntligen gått i uppfyllelse, och familjen köpte en häst! Hem kom en lattefärgad kille som fick namnet Dimitri. Han har egenskaperna smidig, lydig & odresserad.

Tufsenmilano
0

Eftersom familjen egentligen ville ha ett föl, så blev dom en aning besvikna när Dimitri kom hem till dom. Ännu besviknare blev dom när dom fick se honom fylla åldring! Dom adopterade bort honom och köpte istället fölet Victoria. Victoria är blyg & odresserad. Den lille stackaren saknar mamma, men Rose var snabbt där och höll om henne.

Tufsenmilano
0

Rose är väldigt duktig på att ta hand om Victoria, och dom blev snabbt vänner.

Julians älskade fågel Paris gick bort, och även fast han har Flamma (ödlan) och Fining så kan han inte låta bli att lägga skulden på honom själv. Varför glömde han att mata henne imorse? Vila i frid, Paris.

Det är inte långt kvar tills Jazmine nått upp till nivå 10 inom målning, och hon är riktigt duktig redan!

Tufsenmilano
0

Efter ett tag av sorg & tårar så bestämde sig Julian för att införskaffa sig en till fågel. Denna nya älskar han minst lika mycket som han älskade Paris, och bestämde sig för att försöka få den att leva länge!

Det märks att lille Victoria trivs i sin hage! Hon har gett sitt förtroende till Rose, även fast hon är väldigt blyg. Hon och katten Vasilisa kommer också bra överens, det hon behöver absolut inte oroa sig för att vara ensam!

[Paulinerm]
0

HAHAHA jag trodde att Victoria var död D:

lottis98
0
HoppanLoppan
0

Följer! xD

Tufsenmilano
0

# 69 Haha, kanske ser ut så.. Nejmen hon rullar runt i gräset! :)

# 70 & 71 Kul! c:

Tufsenmilano
0

Allt flyter på som vanligt hemma hos familjen Forest, något som både Jazmine & Rose tycker är urtråkigt. Som de festprissar de är så började de planera en fest hemma hos dom. Julian ville verkligen inte få hem en massa okänt folk, men kom sedan på en lösning.

- Mamma, kan vi inte bjuda hem några av mina kompisar också? sa han när Jazmine satt djupt försjunken i sina anteckningar om festen.

- Dina kompisar? Eh. Ja, om det är det du vill så, gubben. sa hon och återgick till anteckningarna. Julian smålog för sig själv och skyndade upp för att piffa till sig själv och omsorgsfullt välja kläder. Den här kvällen skulle han våga närma sig tjejen han var hemligt kär i. Angeliqa. Han blev knäsvag så fort han tänkte på henne. Jazmine åkte iväg för att köpa in en massa grejer till festen, och visst blev det dyrt. En ny grill, ny stereo, mat, grillplats, nytt staket, bord.. Ja, allt som kunde behövas för en fest. Nu är festen för fullt igång, och alla har trevligt! (Hade ingen bild till detta, så det fick bli en bild på Jazmine & DeAndre som nu dött..)

Tufsenmilano
0

Mitt i festen så kom Victoria inrusande. Rose ropade att familjens häst skulle fylla år, och gästerna började hurra och klappa händerna. Även fast Victoria inte kände sig så bra till mods bland alla folk, så blev hon glad för all uppmärksamhet, och växte upp till en riktigt fin häst.

Festen blev hur lyckad som helst! Gästerna gick hem nöjda & belåtna och nästan bönade & bad om att få komma imorgon igen. Jazmine och Rose hade hur roligt som helst, och plockade glatt undan allt skräp. Julian däremot var lite deppig. Angeliqa hade inte kommit. Hon hade ringt i sista minuten och sagt att hon fått förhinder. Men Julian gav inte upp, och bestämde sig för att ringa henne nästa dag.

Tufsenmilano
1

Nu hade äntligen staten byggt en hästranch, och Rose bestämde att hon och Victoria skulle börja öva bort hennes odresserade sida. Men att kära sig rida är inte det enklaste. Men tillslut kom Rose upp på Victoria. Victoria travade glatt iväg, medans Rose satt vettskrämd på henne.

[Ponnyflicka]
0

följer :D

Tufsenmilano
0

Dagen var kommen då Julian skulle fylla ungdom. På morgonen så ringde han alla sina närmaste vänner och bjöd in dom till en födelsedagsfest. Det blev hamburgare och buffe, och alla var nöjda och dansade vilt. Julian och Angeliqa har blvit bra vänner, kanske lite mer än så också? (Han har inte vuxit upp än..)

mylife00
0

Följer^^

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Pétit
0

Följer igen. :)

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Emmy
0

Vart har du fått frisyren som Rose har? :)

Pétit
0

# 80 Den är gratis på The Sims Resoruce nu. :)

Emmy
0

Vad heter den/ vem har skapat den? :D

Tufsenmilano
0

#80 Här kan du hitta den. :)

Tufsenmilano
0

Förlåt för att jag ej skrivit på länge, men på sommarlovet så gör jag oftast annat ön att sitta vid datorn.

Julian har fyllt år! Stilig blev han, eller hur?

Tufsenmilano
0

Vasilisa var i den åldern nu när hon egentligen skulle fått ungar om hon skulle haft en hane i närheten. Så Jazmine bestämde sig för att skaffa sig en till katt. Välkommen till familjen Forest, Tatiana! (bild ovanför)

Julian bestämde sig för att skaffa sig ett jobb, och fick bli ett Fan inom Musik.

När Jazmine än dag stod och målade insåg hon att det knappt var en vecka kvar till hennes sista födelsedag. Hon hade verkligen tröttnat på Twinbrook, speciellt alla människor. Så familjen Forest bestämde sig för att flytta till Riverview!

Emmy
0

Hur kan du flytta dem? :o Försvinner inte alla drömmar samt att du måste börja om den? :3

lottis98
0

#86 Man kan ju spara familjen och lytta den till en annan stad! ;)

Tufsenmilano
0

#86 HÄR kan du hitta en guide till att flytta simmarna till ett annat kvarter om du skrollar ner lite..

Egentligen så ska ju alla simmar förlora sina livspoäng när dom flyttar, men det gjorde inte mina.. Dock försvann alla önskingar, förutom livsönskingen.. :)

Tufsenmilano
1

Rose kan inte låta bli att flörta med alla söta killar i skolan, men det är en speciell som hon siktar in sig på. Hon åkte hem till honom och plingade på, och Robert Newbie (som han heter) blev glad av att se henne. om hade så roligt att hon helt glömde bort tiden, och det slutade men att hon fick åka hem i en polisbil..

Tufsenmilano
0

Julian sa upp sig från det patetiska jobbet som fan, eftersom han knappt fick någon lön, och det enda han gjorde var att stå och skrika. Dessa lediga dagar han har spenderar han åt att träffa sin flört. Även fast ingen av dom riktigt vet om dom är ihop eller inte, så njuter dom av varandras sällskap.

Tufsenmilano
0

Julian fick senare reda på att hans flört hade väldigt svårt för att bind sig, men lät inte den patetiska egenskapen hindra deras förhållande, och kämpade, och tillslut gick hon med på att bli hans flickvän. Detta firades med en tur genom sjunde himlen. Julian är beredd att vandra vidare till nästa level, men flörten är nog inte riktig redo än. Så ringen får vänta i fickan ett tag.

Tufsenmilano
0

En vacker & solig dag så bjöd Julian med Roxie till parken. Dom flörtade och skrattade, och tillslut tog Julian mod till sig och gick ner på knä. Han tog fram ringen han omsorgsfullt valt ut och visade upp den för Roxie.

- Roxie Lin, min fina älskling. Vill du bli min hustru? Den repliken hade han tränat in minst 5 gånger framför spegeln igår. Han var nästan säker på att hon skulle säga nej, men istället så sken hennes ansikte upp och hon började hoppa upp och ner av glädje.

Tufsenmilano
0

Roxie vaknade upp mitt i natten av ett fruktansvärt illamående. Hon skyndade sig upp och sprang till toaletten och kräktes.Hon var nästan helt säker på att hon var gravid, men ville vänta tills det var bekräftat när hon skulle berätta det för Julian.

Hallonsmurfen
0

har du laddat ner Jazmines hår?

kan du berätta varifrån då? :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
0

jag hittade det! :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

BunnyWunny
0

Följer, följer, följer! Den här är ju jättebra!

Always <3

Tufsenmilano
0

#96 Tack så himla mycket! Jag blir så glad av sådant där! :)

Om ni undrar varför det har varit tomt här i tråden, så var det värsta ovädret här i Fredags, och det slog ut all teknik typ, så inget internet hade jag, men idag kom det tillbaka.. Så nu ska jag snart uppdatera igen! :D

Tufsenmilano
0

Hej hej! Nu ar jag i Malllorca, kommer hem pa Lordag. Alltsa blir det inga inlagg. Men jag kan avsloja att Julian ar valdigt osaker for sin roll som pappa. Men inlagg kommer nar jag kommer hem!

BunnyWunny
0

längtar :)

Always <3

Tufsenmilano
0

#99 Åh, jag är så slöö! Jag ska spela nu, men jag håller ju också på med Paris, så jag får variera lite! :)

Tufsenmilano
0

ÅÅÅÅÅH JAG ORKAR IIINTE!!! D: The sims 3 slutade fungera och jag sparade inte.. well well, kom inte sååå långt, men ändå..

Funderar på att flytta legacyt till en blogg, btw.

Jolinn
0

Vart hittade du Jazmines hår? :D

Emmy
0

102# Den finns på TheSimsResource, tror att det är NewSea som har skapat den :)

Jolinn
0

Emmy: Tack, haha ny där o fattar inte hur man gör, men men xd

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.