Familjen Sheen
Kör på med ännu en legacy tråd, ni kanske blir trötta på alla dessa trådar nu men det verkar ju så kul! :)
(kom inte på namnet till familjen och 2 ½ men gick på tv xd)
Nej det är alltid kul med nya Legacy trådar =) Och bra att du skrev familjen Sheen och inte följ trenden med Mitt legacy eller liknande =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 såg en tråd om att man helst kunde skriva så och inte "mitt legacy". Tyckte det va en snart idé!:)
Japp =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Följer :)
Jag följer :-), men glöm inte Charlie ;-)
Den mesta av Elsas tid hamnar på gymmet då hon har det mesta där, ibland sover hon t.om. över där!
Även om hon trivs självs skulle hon vilja hitta mannen i sitt liv och skaffa familj, men med det skitiga "huset" hon har skämms hon för mycket för att bjuda hem någon.
Vem vet, han kanske finns runt hörnet?
Haha, glassbilarna är läskiga ;)
haha. följer
Fööljer haha ;))
följer :)
Te sunt non solus ♥
Barnet är född! Och det blev en … pojke! Precis vad Elsa trodde!
Pojkens namn blev Flynn och han egenskaper är:
- God
- Vitous
Och hans favoriter är:
- Varmt rosa
- Karlssonsbonara
- Vissångare
Men det kostar med barn, så Elsa och Lane har inte råd med bröllopet, för cermoni ska det bli! Men det kommer nog snart.
Har haft en massa skolarbete kastat på oss nu på direkten så har inte hunnit spela men ska spela nu. :)
Okej, har varit väldigt trött när jag skrivit, så det fanns en del stavfel märkte jag nu, men ska dubbelkolla mer innan jag trycker publicera! ;)
Den där läskiga dockan kollar på mina simmar när de sover O.o
Det ser ut som han ska döda de, gör den så hela tiden? Typ poffar närmare och närmare ..?
cool bäretelse
Nu fick jag veta vad som kändes annorlunda med Elsa! Hon var gravid, helt oplanerat!(allvarligt jag fick inte ens upp något om att hon var gravid och det syndes inte, har inte tryckt på "försök skaffa barn" heller …)
Men det gör ingenting utan det är bara och gratulera paret och välkomna Naiima till världen!
Naiima är:
- Tankspridd
- Konstnärlig
Se så söt hon är! :)
FÖLJER :D
intressant! :D
Följer ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Bandet mellan syster och bror växer sig starkare varje dag.
Flynn lyckades övertala Elsa och Lane att det skulle vara skönt med 2 dagars gratissemester, de var lite tveksammma men beslutade sig sedan att de trodde Flynn kunde ta hand om huset och Naiima själv den korta stunden.
"Åh fest!" var det första Flynn tänkte men när han insåg att Naiima inte följde med och att hon var en utmärkt talare så ställdes de planerna in.
Tur ändå för över de 2 dagarna blev Naiima Flynns lilla ögonsten och han lärde henne dessutom att gå.
Man kan inget annat än och hurra för att Naiima växt ifrån dagisstadiet och nu riktar sig mot grundskolan!
Hennes nya egenskap är upprorisk vilket Elsa och Lane inte direkt uppskattar, hon tjatar gärna för storebror över "status que" och busar jämt och ständigt!
Dessutom har Elsa alltid velat ha en tjejig flicka med massa rosa, shoppingturer och killsnack men så blev det inte heller, Naiima avskyr rosa och kläder ska helst komma direkt från hennes storebror, Lane lyckades övertala Elsa och låta Naiima ha sin pojkflick-period.
Ett tag ville Naiima klippa håret kort och färga det svart men det resulterades med en kvälls snack vid matbordet för att få henne förstå att hennes naturliga hårfärg och långa hår var vackert som det var.
Med spik och hammare så hjälpte Flynn sin älskade syster och göra om rummet precis så som Naiima ville ha det, rosa duger inte längre utan nu ska allt hon äger gå i mörkblått, dödskallar eller svart.
Lane, Naiima och Flynn vart riktigt nöjda men Elsa vart lite besviken när hon kom hem från jobbet och upptäckte hur mörkt rummet blivigt i gämförelse till innan.
Flynn har gått på sin skolbal! Klart han som har massa vänner i skolan och ingen direkt fiende även kronades till balens kung! Han blev så stolt att kronan nu ligger i rummet brevid balfotot, även fast balen var rätt så lyckad är han lite besviken över att han inte hade någon flickvän med sig och fick gå själv.
Jätte bra! Vill läsa mer :)
Följer :D
#63 Tack vad roligt att du uppskattar legacyn! Blir jätteglad av och läsa sånt. :D
#64 Tack, vad glad jag blir! :)
Nu har Elsa äntligen accepterat att Naiima aldrig kommer bli den tjejiga tjejen som hon drömt om och laggt det bakom sig, istället uppskattar hon alla fina stunder hon hinner få med Naiima.
T.ex. så läser hon godnattsagor så ofta hon kan för Naiima, hon har köpt en massa böcker om pirater, autronauter och rymden, de saker som Naiima gillar allra bäst.
Det började med att flynn satte sig hos ensamvargen Josie vid maten i skolan, sen dess har de varit oskiljaktiga, ingenting kan sära på de nu.
"Vi föralltid" har de sagt och lovat varandra, Flynn är som nyförälskad varje dag i Josie och kan inte sluta tänka på hennes blonda vackra hår, naturligt bruna hy och vackra ögon, han tror till och med att hon kommer vara mamman till han blivande barn.
följer :)
// Molly
molllyr.blogg.se
INBROTTSTJUV! Både Elsa och Lane var på affärsresa 2 dagar och lämnade ansvaret på barnen när Flynn och Naiima vakna av larmet som pappa Lane sagt gång på gång: "hör ni larmet låser ni in er i era rum direkt! Den som står där kan vara en riktigt farlig tjuv i hallen men polisen kommer att komma direkt!".
Så de gjorde precis som de sa, låste in sig själva och väntade till de hörde polisen utanför och gick ut för att kolla läget, tyvärr brottade tjuven ner polisen och kom undan, men han tog ingenting som tur var.
Flynn ringde till föräldrarna och förklara allt och att Naiima inte vågar sova utan de hemma nu, så det var bara och åka hem tidigare från resan.
#68 Tack :)
"Nej det är ingen vanligt dag för det är Naiimas födelsedag hurra, hurra, hurra!" var ljudet Naiima vakna av på morgonen, hennes present vart en stor skissplats så hon kunde rita och skissa målningar.
Hennes nya egenskap är ond vilket var det Lane och Elsa har fruktat ända sen hon varit liten, hon har alltid skrattat lite extra när någon slagit sig och en gång gav hon den dumma killen i klassen en riktig blåtira!
De hoppas bara att hon inte njuter för mycket av sin nya egenskap …
De kan trösta sig med att hon blev riktigt vacker i alla fall. :)
_"Så nu saktar du ner lite Naiima, lite mer, SAKTA NER!!"
"JAG HÅLLER PÅ!!"
_Det är ljudet av pappa Lane och dotter Naiima som övningskör, även fast det går riktigt bra är överbeskyddande Lane orolig för att de ska krocka in i någon eller något, han lånar inte gärna ut bilen till henne eftersom den är nyinköpt, men mest av allt är han orolig att hon ska skada sig allvarligt.
Grattis gamla Lane! Nu har han fyllt gubbe ser riktigt skruttig ut, stolt är han ändå över sitt gråa hår, nu längtar han mer av allt efter barnbarn.
(Finns INGA fina kläder till gamlingar och därför kunde jag inte låta bli och ge han extra fula kläder så han såg lite gubbigt söt ut, hehe)
Elsa blir gammal snart, även fast hon älskar Lane till månen och tillbaka så skäms hon just nu över att hennes man ser betydligt äldre ut än henne, men hon får hålla ut tills hennes gråa hår kommer.
FÖÖÖLJER
följer :P
_"FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEEEN, FY *** VAD VI ÄR BRAAA!"
_Hela familjen är stolt nu över att Flynn tagit stundenten, i present avslöja Lane och Elsa att huset kommer gå i arv till honom, han vart jätteglad men Naiima skrek och skrek på de, "vilket svek!!" skrek hon, "varför inte jag?! Varför kan ni inte bara ge oss hälften var?!", de hade inget bättre svar på det än att de hoppas Flynn välkomnar Naiima på tomten så länge det går.
Flynn märkte hatet Naiima grodde fram för sin familj och försökte prata med henne innan det blev riktigt illa.
Det löste sig rätt bra när han förklara att han aldrig bett om huset och hon kommer alltid vara hans ögonsten, därför får hon stanna tills hans hjärta slutar slå och huset går till henne.
Flynn märkte hatet Naiima grodde fram för sin familj och försökte prata med henne innan det blev riktigt illa.
Det löste sig rätt bra när han förklara att han aldrig bett om huset och hon kommer alltid vara hans ögonsten, därför får hon stanna tills hans hjärta slutar slå och huset går till henne.
Flynn har förlovat sig!
Efter en lång pratstund med Josies föräldrar när han bad om hennes hand så kunde han börja planera, han bjöd hem henne på bio-kväll men när hon kom hem till honom stod han redan där på darriga ben och gick ner på ett knä.
"Josie, när jag såg dig i skolan så stannade mitt hjärta, varje gång jag ser dig tänker jag på den stunden, jag vill spendera resten av mitt liv med dig".
Vilken tur att hon sa ja, nu planeras det bröllop, det kommer vara något enkelt med bara Flynns familj.
Lane och Elsa har fått veta att det kommer bli bröllop! De är glada för Flynns skull men är nervösa, de vet att Josie är väldigt slug och beslutsam så Lane bestämde sig för att ta en pratstund med hans blivande svärdotter.
Han bad henne och ta det lungt med familj och inte förhasta allt som han och Elsa gjorde, att se till och gifta sig innan och leva livet innan de planerar barn.
Om hon lyssna vet han inte, men han är missnöjd över att de redan sover i samma säng.
Efter att "slarvat" med några piller så blev Josie gravid, eftersom hon är familjeinriktad så hade hon planerat att efter hon gift sig med Flynn så skulle hon få barn, hon vill ha många barn så de där pillrerna tänker hon missa och ta i alla fall.
Lane är missnöjd över att hon inte lyssna alls på hans råd om att ha lite kul innan barn, men Flynn är överlycklig över att bli pappa för första gången.
Nu är frågan bara över vart barnet ska bo …
Lane och Elsa har flyttat till Flynns gamla pojkrum, tapetserat det blått och klämt in så mycket det går, eftersom de inte vill bygga ut så bestämdes det att barnet, Josie och Flynn får bo i kryp-in vinden.
Josie tog snabbt tag i saket och innan Flynn han blinka vart rummet lila, även fast han inte gillar lila så mycket är han glad över att Josie är glad, det är det som är huvudsaken, tänker han.
Men man kan inte undgå att undra vad som händer om barnet blir en kille … haha det ser ju ut som värsta flickrummet nu.
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
NU har jag spelat lite igen, ledsen att jag inte gjort det på ett tag …
Flynn tog sig i kragen och skaffade sig ett jobb, han har alltid drömt om att bli en rockstjärna och när han var ute och promenerade hörde han några prata om att det fanns uttagning på att jobba som ett fan vid teatern så han åkte dit, gick på intervjun, och han fick jobbet!
Men nervös är han, tänk om han får sparken?
Det är ett skitjobb, men han hoppas kunna klättra i karriärsstegen, det kommer nog gå bra ändå eftersom han är på färtighetsnivå 8 i gitarr!
Barnet … nej ursäkta jag menar BARNEN är födda!
Josie stod och dansade till familjens nya stereo när hon kände hur det vart blött, vattnet hade gått och hon skulle föda barn!
Förlossningen var svettig och lång och när hon trodde det var över så sa läkaren att en till skulle ut, förskräckelsen leta in sig i både Flynn och Josies ögon men det fanns inte så mycket och göra åt det.
Paniken finns fortfarande i Flynn men det finns bara lycka i Josie.
"Jippie, TVÅ barn!" tänker Josie, "hjälp!" tänker Flynn.
Flickan Signe fick egenskaperna soffpotatis och älskar naturen, en riktigt konstig mix.
Pojken Liam fick egenskaperna klumpig och ivrig, två söta egenskaper.
Undra hur det här kommer gå …?
Naiima har gått på skoldansen.
Den här stunden är den som Elsa väntat på hela sitt liv, smink, kläder och skor!
Naiima fick panik och ville bara gömma sig, egentligen ville hon inte gå alls men Elsa tvingade henne.
Elsa bestämde kläder och smink men skorna vägrade Naiima, aldrig i livet tänkte hon ha på sig klackskor, nej istället tog hon på sig sina bekväma converse!
Loke var som en liten hundvalp efter Naiima på skolbalen, han hämtade bål åt henne hela tiden, ville dansa och jaa … allt!
Så nu så är de tydligen på G!
Följer! :D
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#98 Vad kul! När kommer du kunna lägga in nytt på din legacy? :)
#99 Åh, det blir länge kvar.. :( Hela legacyn, spelet & den rätta datorn är hos pappa, & han ska vara i Thailand i en månad, så efter den 11 mars.
#100 Fy så synd! Har längtat så mycket att läsa den, den hann ju bli så spännande precis innan det tog stopp :(
#101 Haha, men håll ut! Det är bara ca.. 4 veckor kvar! ;D

Följeeeeeer! :D Riktigt bra!
#103 Åh så glad jag blir :)
Ledsen att jag inte kunnat spela något förresten, men skolarbete och träningar går först! Men nu är det sportlov och jag är ledig i allt så nu kan jag spela hela veckan! :D
Nu har Naiima äntligen blivigt ungdom!
Eftersom hon inte egagera sig i skolan (absolut inte mitt fel … *host*) så fick jag inte välja egenskap (inte för att man får det i legacy men ändå!).
I vilket fall fick hon ett gott sinne för humor, hon kanske kan liva upp stämningen hemma då, familjen är rätt spänd, nästan ingen har lärt känna Josie men när de försökt tycker de bara hon har en lat syn på livet och inte alls när något rolig, ahja!
Lite synd att jag inte valde Naiima och föra arvet vidare, gud så vacker säger jag bara! :D
Flynn har blivigt befodrad, äntligen slipper han stå där vid det dåliga bandet och skrika som en galen psykopat och kan gå vidare och bli en roddare!
Men rätt snål chef har han, bonusen gick bara på 288§ och nu känar han 28§ i timmen.
Men det duger inte för Josie, kontrollerande som hon är pushar hon på Flynn att jobba hårdare, Flynn bryr sig inte men familjen reagerar starkt, ingen av de gillar Josie …
Men det är bättre än ingenting, right?
(ursäkta bilden men det var den jag hitta på Flynn, åh gud vad dum han ser ut, hahahahah)
Lane började bli en rastlös pensionär och beslöt sig för att regristrera sig som egenföretagare (författare). Elsa är lite tveksam över hur det kommer att gå men Lane är övertygad över att han kommer lyckas.
För övrigt börjar jag bli trött på Elsa och Lane nu, haha de får göra allt slavjobb hemma, men de är bara ca 85 dagar, så jag har lust att döda de haha, nej men de får ta och dö snart!
Nemen, vad är det vi ser? Jo Josie är gravid igen!
Det blir lite tätt mellan barnen men det gör ingenting! Haha, det dåliga är att jag kommer behöva bygga om IGEN …
Josie och Flynn är så glada det bara går och bli men resten av familjen är rätt sura, räcker det inte med tvillingarna eller? De börjar bli trötta på att hjälpa till och lyssna på skriket hela nätterna.
Flynn hoppas på en pojke, för Josie spelar det ingen roll.
(snacka om utmaning nu, 8 stycken simmar kommer det bli!)
Det ser ut som Naiima fått ett nytt romantiskt intresse istället för Loke, men det är inte vem som helst utan det är vampyren Ethan!
Hon har redan fått honom och dumpa sin fru, nu hoppas hon snart kunna linda honom runt lillfingret.
Gång på gång har Naiima bett Ethan att förvandla henne, men han säger alltid nej, hon hoppas ändå kunna ändra på det.
Familjen är sur över Naiimas nya vän, de känner sig inte trygga i sitt eget hus längre, och de skulle aldrig förlåta Naiima om hon blev en övermänsklig vampyr. Hur ska det här sluta?
Tvillingarna har blivigt småbarn!
Äntligen slipper Flynn och Josie gång på gång gå upp på natten och ta hand om de, nu kan de börja pottträna, lära att gå och lära de prata.
Josie har längtat hela sitt liv på det här och äntligen händer det!
Både Signe och Liam har blivit riktigt söta, Liams hår är hans mamma Josies men lilla Signes hår förblir ett mysterium över hur den hårfärgen kom till.
Men utom hårfärgerna är de båda exakta kopior av varandra. :D
Nu är flickan född!
Namnet blev Bodil, egenskaperna är god och galen.
Förlossningen var svår men tillslut gick det och Bodil fick se ljuset för första gången.
Jag har fortfarande ingen aning om vem jag vill ska föra arvet vidare, Bodil, Liam eller Signe? Hmm ….
Vi får helt enkelt se vem som får mest intressanta egenskaper.^^
Mer :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Naiima hjälper till med barnen väldigt mycket hemma och hennes favorit brorsbarn är nog Liam.
Naiima var t.ex. den som lärde Liam att prata, Flynn vart väldigt tacksam men Josie vart upprörd, hon tycker att eftersom hon är mamman till barnen är det hon som ska få knyta band med de och inte Naiima.
Naiima vill såå gärna flytta hemmifrån nu, Elsa fick för sig och flörta med Ethan medans Naiima såg på och där drog hon gränsen, nu är mamman och dottern fiender. Grrrrr!
Nu tog Elsa saken i egna händer och sparkade ut Naiima medans alla andra inte var hemma, hon orkade inte med sin dotter längre och gav henne fickpengar och skicka ut henne.
När familjen kom hem efter sin utflyckt grät de när de såg att Naiimas rum var tom och hon inte var hemma, och Lane vart förbannad när han insåg att hans enda dotter inte ens fick komma hem längre.
Bodil har blivit småbarn!
Av någon anledning föddes hon med det eldröda håret Elsa hade och jag kunde inte låta bli att behålla det, så sött!
Elsa och Lane har potttränat, lärt henne att prata och lärt henne att gå medans de stolta föräldrarna jobbat för att få in pengar till hushållet.
Josie har förresten fått ett jobb, lärare!
Åhh vad jobbigt med 3 småbarn, nu får tvillingarna ta och växa upp! ^^
Nu har tvillingarna äntlingen fyllt! Hurra hurra hurra!
Signe älskar och sitta vid tvn och slöa sig som soffpotatis som hon är men ändå så älskar hon att vara i naturen och då och då snyltar hon sig hos grannarna.
Signe har blivigt den tjejiga tjejen som älskar rosa och dockor, samtidigt så sitter hon gärna och spelar tv-spel med Liam.
Edit: ändrade hårfärgen på henne för det matchade inte alls hudtonen. ;)
Liam har ju självklart också fyllt år.
Liam är otroligt klumpig och gör sönder nästan allt han rör vid, är väldigt ivrig av sig och allt han vill ha är en hund då han är en riktig hundperson men hans mamma och pappa vägrar köpa en åt honom.
Liam vet precis vad han vill bli, när han blir stor vill han bli en världskänd kirurg och det målet tänker han nå, inget annat räknas, därför leker han gärna doktor med sina syskon.
Att Flynn aldrig lär sig!
När mobilen fanns i vardagrummet och ringde gick han för att svara men glömde att han hade våfflorna kvar i ugnen så det började brinna!
Jag låste ut alla utom brandmannen, Elsa och Lane som fick försöka släcka branden. (offrar de oviktigaste, hehe) Alla klarade sig, "tur".
Nu får vi hoppas att Flynn har mer koll på spisen när han lagar mat!
Nu har Elsa "tyvärr" dött!
Hon blev ändå inte så gammal, cirka 87 dagar.
Liemannen kom för att hämta den gamla Elsa och hon bad för sitt liv men fick ge upp och följde med liemannen till den andra sidan.
Familjen gråter många tårar och saknar Elsa, barnen vill ha sin farmor och Flynn vill ha sin mamma, Naiima kom över en stund för att gråta vid graven men gick snabbt hem, jag tror att jag kommer ha alla gravstenar på tomten.
Kort där efter så dog Lane han med.
Det var bara Bodil och Flynn hemma när Lane dog och sorgen blev extra stor nu även flast Bodil var för liten för att förstå vad som hände.
Lane sa inte imot utan tog stolta steg med sin käpp med liemannen till den andra sidan, "Älskade älskade Elsa, nu kommer jag till dig, Flynn, hälsa alla att jag älskar de, och jag älskar dig, sörj inte för mycket nu! Adjö." var hans sista ord innan han vandra iväg med stoltheten kvar i kroppen.
R.I.P Lane och Elsa, generation 1, ni kommer vara saknade även fast jag tröttnade på er, förlåt för jag gjorde er till slavar i slutet, hehe …
Jag tycker om Bodil :) Hoppas hon får bra egenskaper när hon växer upp ^^.
Flynn kände direkt sin mammas närvaro och kutade in i vardagrummet, Elsa stod kvar där.
Länge stod han och pratade med henne, gud vad han saknat henne!
Synd att Elsa är förändrad, hon kommer inte ihåg Flynn eller något av hennes förra liv som mänsklig.
Men Flynn är glad ändå att han fick prata en sista gång med sin mamma, för nu lägger familjen in gravstenarna i kyrkogården.
Signe har även hon blivit en vacker tonåring!
Nu får tjejerna i skolan se upp, tuff konkurans! ;)
Signe klagar gång på gång på sina föräldrar om de inte samåker till jobbet, vägrar få skjuts till skolan utan tar hellre skolbussen med alla andra.
Med andra ord, hon har blivit riktigt miljömetveten.
Om Signe fyllt år är det ju självklart att Liam också fyllt!
Han är så himla snygg! Nästan så jag själv gifter mig med honom, hehe!
När tonåren kom kom också kärleken för att rusta upp gamla saker.
Han nästan ber om att få uppgradera alla saker i huset, med andra ord har han blivit riktigt händig.
Signes foto.
Det ser väldigt konstigt ut att Spencer har finkläder och hon har på sig sin bikini ..
Balen var jättekul tyckte Signe, hon och Spencer dansade nästan hela tiden och helt plötsligt så kysste han henne på munnen.
Efter lite mer dansande frågade han henne om hon ville bli ihop med honom, först vart Signe förskräckt men sen insåg hon hur mycket hon faktist tycker om Spencer så hon sa ja.
Signe + Spencer = sant!
(Liam för övrigt HATADE skolbalen! haha)
Följer! :)
Tycker verkligen du har fina namn på dina simmar :)
får man vara med på skolbalen eller är det som om de är i skolan typ?
#161, man får inte vara med, de åker limo dit sen får man upp en massa sånna där "fönster" där spelet berättar vad som händer. :)
Familjens lilla tillskott är hunden Aira!
Eftersom både Josie och Flynn vägrat köpa hund åt Liam så passade han på och adoptera en från ett härbärge medans de var bortresta, helt gratis!
Nu får vi se hur förädrarna reagerar när de möts av hunden.
Signe och Bodil tycker han är galen men han rör inte en min, alltid har han velat ha en hund och då ska han minsann ha det!
Jag tycker djurbäddarna är extremt fula så Airas plats är hallens soffa.:)
Eftersom Signe, Liam OCH Aira buggat sig så man inte kan fuska tillbaka måste jag med sorg radera de från spelet….
Sorgligt!
Flynn och Josie är fortfarande vuxna och jag tror inte de blir åldringar på ett tag så jag vet inte om jag kommer att göra syskon åt Bodil.
VAD TYCKER NI? BLIR DET SYSKON ÅT BODIL? JA/NEJ?
Nej, hon är så stor nu. Men synd med hennes syskon :(
Följer 
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
#164 Ja! tänk om Det händer något med Bodil o då är hela legacyn slut :( Har du provat med resetsim på signe o de andra? Sen så kan ju Bodil ta hand om sitt syskon om förädrarna dör i förtid :)
#167, jag har testad ALLT jag kommit på, men de syns inte i det där fönstret där deras bild ska vara, så jag kan inte styra de …
Jag ska nog spela och se lite om jag vill det, det känns lite trist och "börja om" lite på generation 3, jag har ju ändå rätt några simdagar på mig och tänka.
Signe som var så söt… :c
Jag tycker Bodil ska få fler syskon! :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#167 Du har nog rätt i att det vore säkrast för spelets gång med ett syskon.
Så skynda dig att fixa ett litet syskon till Bodil innan föräldrarna blir för gamla :)
Asså jag tror hela familjen är krashad … men jag funderar, jag vill inte ge upp min legacy så jag tänker göra familjen på nytt, så likt som möjligt, men ska jag bara göra Bodil/Signe/Liam (asså den för arvet vidare) eller göra hela …?
Och om jag vräker de, stannar huset kvar?
#171 du kan välja att flytta ut med hus eller bara flytta ut ;)
Te sunt non solus ♥
#172 asså jag vill ju ha kvar huset så jag kan använda det sen, men jag kommer nog på hur man gör :)
#173 aha! haha du gör nog det :)
Te sunt non solus ♥
Nu har jag bestämt at Bodil blir den som får föra arvet vidare, orkar inte göra hela familjen på nytt så nu blir det bara Bodil tyvärr :(
Jag valde helt enkelt henne för jag aldrig haft en skulptör förut. ;)
Jag tog Bodils gamla egenskaper och en ny som jag försökte göra så slumpartad som möjligt (blunda, dubbelklicka haha!).
God
Galen
Festprisse
Skicklig skulptör
Snackare
Det var inte så likt henne som förut för det var svårt att göra exakt sådär med bara en bild och gå efter, men men … nu är hon ungdom iaf!
**Okej, nu kommer jag kunna uppdatera!
Eftersom jag går i 7an så blir all skolarbete nästan kastat i ansiktet på oss med kort deadline och sånt så jag kommer nog bara kunna helger och lov, men jag hoppas ni förstår! :/
**Här har vi en fin bild på Bodil och Ronja när Ronja hade loppor, hon leker väldigt mycket ute och tränar jagarfärdigheten så det händer att hon får de där små rackarna!
Bodil känner sig ensam med endast sin hund och kompisar som sällskap, hon har ju ingen riktig familj när alla i hennes familj bara "dog".
Därför bestämde hon sig för att ge sig ut till stadsparken i jakt på mannen i sitt liv, hon träffade bland annat den här mannen som var väldigt snobbig av sig och dessutom redan hade en fru.
Följer :) Förresten,har du laddat ner Bodils frisyr? Den är så fin :D
#181 jag tror den kommer från thesimsrecourse.com :)
Vad roligt att du följer!
Ojojoj … det verkar som om att Bodil har hittat sig en man, nämligen systerns bal-date, kommer ni ihåg honom? Om inte - Spencer Funke.
Bodil älskar allt hos Spencer, hans blonda hår, slappa omuskulösa kropp, fräknarna, ögonen jaa allt!
Men hon kan inte låta bli och sakna Signe när hon ser Spencer…
föker :d

tassar ett avtryck och följer jag med =)
AMAGAD. älskar den sängen! Vart har du laddat ner den? och Cyklen? :'D
#197, majoriteten av allt jag har i mitt spel är från thesimsrecourse:)
Förvandlingen gick inte och stoppa och Bodil blev en vampyr.
Tankarna kretsar i huvudet på henne hur nära och kära kommer reagera när hon kommer tillbaka från mammaledigheten och blivigt en blodsugande vampyr.
Spencer bekymrar sig eftersom Bodil inte vill få några fler barn och föra vampyrarvet vidare medans han skulle vilja ha minst ett till barn, samtidigt vill inte Bodil förvandlas till människa än eftersom hon älskar att hennes karisma förbättras så fort.
Ibland ställer Spencer upp som bloddonator åt Bodil.
Han har redan blivit så pass beroende att nästan det ända han tänker på är att få ett par vampyrgaddar i halsen för att känna det där speciella ruset.
Han vet att det inte är bra men det går inte och sluta, om han inte får ruset så blir han trött och tjurig.
Bodil och Svea vaknade mitt i natten av ett ljud, de gick ner för att se vad det var som pep och det var inbrottslarmet, där stod den elakaste tjuven i hela staden.
"Vart är Spencer?!" var det första Bodil tänkte men han låg såklart kvar och sov, tungsovare som han är.
Polisen kom genast och lyckades faktist brotta ner tjuven och vann! På med handklovarna och ut i bilen!
Bodil har känt sig illamående ett tag och hungern har tagit över då och då, tillslut kunde hon inte längre ignorera det och tre graviditetstest senare kunde hon avgöra att hon var gravid.
Trotts att hon borde vara orolig över vampyrbarnet som växer inom henne kunde hon inte låta bli och känna lite lycka över sitt andra barn.
Nu är bara frågan vad familjen tänker göra åt Sunniva som fortfarande är vampyr.
Spencer föreslog att de skulle lägga lite medel i hennes välling men Bodil som själv varit vampyr bestämde att ingen skulle välja åt henne om hon skulle fortsätta vara vampyr eller inte utan det skulle bli Sunnivas eget val sen.
Följer ^^
eftersom du har alla dina möbler från tsr, får man fråga hur man laddar ner något från den sidan? fattar typ.. 0,0o? o.o
följer^^
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Undrar samma som #228.
Följer! ;)
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Tror det finns en artikel här på the Sims ifokus:)
På bild #124 kan man se Sunniva i bakgrunden med en leksak i handen, jättesött!!
FÖLJER SÅKLART!!!