The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2862 ggr
lottis98
0

Simliska låtar

Jag älskar att ha en stor bra stereo i huset så att simmarna kan lyssna på musik och vara glada. Men jag gillar också att lyssna på låtarna själv! Och det bästa är ju att man kan sjunga med utan att behöva vara orolig att sjunga fel! xD

Vilken/vilka är eran/era favorit låt på simliska?

Mina är "Det kanske är bättre såhär" som man kan sjunga när man är sångare i I Rampljuset (framförallt när min manliga sångare Jage sjunger! ;)) samt "Shark in the water" från kategorin Soul i stereon.

Jusse.
6

Jag gillar den där "oogie ogie oo" eller vad den nu heter som simmarna kan sjunga i rampljuset ;)

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

Mitchika
0

#1 Ja, den tycker jag är helt fantastisk! :D

Sen var det en till… gah, jag lägger ju inte ens på minnet vad låtarna heter…! XD Får återkomma om den andra. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Yoshi11
1

Jag blev lite förvånad först när jag hörde låten "Pyramide" av Charice, minns inte vilken genrer låten låg i men kände igen den jättemkt!! Bara det att hon sjöng ju på simliska xD Så försökte sjunga med fast med de riktiga lyricsen, och till slut kom jag på vilken låt det var :P Hade stört mig i flera veckor… Fast värst är ju de utländska låtarna man kan lära sina simmar!! Gick runt och nynnade till en av de shang-simliska, "han da neka, waaaah sooo heeee!" xD När de väl lärt sig sjunga den skulle de göra det hela tiden, särskilt i duschen!!! Det smittade av sig till mig och nu kan alla den här hemma utan att veta var den kommer ifrån x)

lottis98
0

#3 Ja, nästan alla låtar från stereon är ju riktiga låtar som dom har gjort om till simliska, så man känner ju igen en hel del! ;)

Haha, been there! ;) En gång när jag var sjuk så att jag framför datorn hela dagen, och mina simmar hade åkt till Champs les Sims och de lärde sig låten "Je t'aime" så den gick jag runt och sjöng på hela dagen! xD "Monsé noo, monsé waa, ibinoo, dane woo. Je sont!" Haha! xD

BunnyWunny
0

jag sjunger den här kinalåten från sims 3 dock lite fel… Bon de nito wata wata we on the blondfi boncha wee

Always <3

Smullis
0

Jag har alltid sjungt på dessa två från Egypten:

Shana visa le, coma roff ale, shana fanhaaaaaa, casinamoooo

och

Ino mas ita core, ibwa tinga flenga tweee

Haha!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Smullis
0

Och från Rampljuset är det nog

Wicke wicke wick eller vad den nu heter

och

Het och sexig eller vad den nu heter xD

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Jusse.
0

#2 Jaa! Sen så finns det en som heter typ "en grå dag" eller nåt. X) Fast jag snabbspolar alltid när dom sjunger för annars går det så långsamt :D

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

BunnyWunny
0

mm jag tycker nästan låtarna i rampljuset är bättre när man snabbspolar

Always <3

Cafesinner
0

Haha jag vet inte vad den heter, men de sjunger den alltid när de duschar/badar efter de lärt sig den i egypten!

Jesperlinden97
0

Jag har stängt av min musik i spelet, för det är så sjukt irriterande när simmarna ska lyssna på musik hela tiden XD

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

amandanormaan
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här är nog min favorit :)

Te sunt non solus ♥