Familjen Walston! ''Legacy''
Det här är Amy Walston, hon har blivit utkastad i stora Bridgesport.
Amy har bodd på ett barnhem sens hon var 2 år gammal. Hennes mamma jobbade i kriminalbranchen, och en gång hotade ett par skurkar att mörda Amy. Amys mamma blev orolig, för hon älskade Amy så mycket, men för Amys bästa lämnades hon till ett barnhem.
Amy blev utkastat för att hon var en Festprise, så dom orkade inte med henne mera. Men Amy var karismatik så hon hade ganska många vänner på stt barnhem. En av personalen som var emot att kasta ut Amy sa att Amy var väldigt Familjeinriktad och Fostrande. Men hon var synd nog den enda som gillade Amy. Så dom kastade ut henne, Dom flesta ville bara kasta ut henne på gatan, Men en sa emot, Eftersom att hon tyckte Amy var väldigt God, så dom köpte henne en stor fin tomt, men med endast 4000 kr att klara sig på.
Amy var ungdom och tänkte att hon borde klara det, Så hon byggde en liten hydda, en säng fanns det, ett kylskåp, en spis, en bänk, en toalett och en dusch, Mer fanns det inte pengar för.
Men Amy gav inte upp. För Amy har bestämt att lyckas!
Amy bestämmer sig för att hitta en man, så hon tar första taxin in till gymmet, för hon har hört att det finns snygga männ där.
Nej men ser man på? Där är en kille, kanske lite för gammal, men dom kan alltid bli goda vänner. Amy försöker prata med honom, men märker att han inte verkar intrisserad, nu kom hon på varför! Han var en kändis. Men det hindrade inte Amy. Hon försöker imponera endå. Och titta, dom har en sak gemensamt! Båda äälskar karisma! ;)
Nej men titta!
Amy och Jeffrey Cook är nu vänner, och enu bättre Amy är lite känd! Med stolthet säger hon.
- Hah, Nu när vi är kändisar båda två, ska vi slå vad om att jag är bäst?
- Hahahha, jag har lärt mig genom mina länga år, att det inte är lönsöst att slå vad min unga vänn, men jag är endå awsesome.
Tar en paus från skrivandet xd Tröttnade lite på sims..