OT - Nu blir jag skogstokig!!
Två gånger har den här förbaskade datorn varit inne på service! Första gången fick jag ett nytt grafikkort, toppen! Sen lägger den ner ytterligare en gång, skickas in och då genomför dom bara grundläggande service och hittar inget fel.
Igår natt när jag skulle spela Fallout New Vegas så kraschade spelet ett antal gånger. Jag trodde det berodde på spelet, då jag lyckades fixa det. Så jag tänkte inte mer på det.
Nu när jag sitter och spelar Sims 3, gissa vad som händer?! Det kraschar också! Så nu tror jag inte längre att det berodde på något i Fallout igår kväll…!
Blåskärmar vid Portal 2, kraschningar vid Sims 3 och Fallout… nu åker datorn tillbaka för gott! Jag struntar i vad Komplett säger, jag vill inte ha den längre!! Det här är för mycket!
Jag är trött på att hålla på att flytta filer fram och tillbaka, installera om och fixa allting. Jag ORKAR inte mer!!
Ursäkta mitt upprörda inlägg, men jag är så less på det här! Jag har inte ens haft datorskrället i ett halvår än!!! Och min fyra år gamla dator uppför sig bättre och stabilare än den nya, TROTS att den gamla har ett halvtrasigt och utslitet grafikkort!!
Men nej, ni blir inte av med mig. Jag kan flytta internet till gamla datorn, så jag förblir kvar och familjerna också. :)
Så jag kommer fortsätta uppdatera allt jag håller på med, inklusive Augustis utmaning som jag kommer att hålla i. :) Den lär komma upp imorgon.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Nä usch vad tråkigt! :-(
Hoppas verkligen att butiken är medgörlig :-)
#1 Ja, det hoppas jag verkligen med…! :(
Det här är inget kul alls längre. Som sagt, en fyra år gammal dator är pålitligare. Hmm… undrar om Portal 2 blåskärmar på den? Värt att testa.
#2 ???
#3 Ända sen jag fick den här datorn har den totalt VÄGRAT att köra ett spel vid namn Portal 2. Den kraschar bara jag startar programmet och visar den klassiska Blue Screen of Death, vilken dyker upp om något kritiskt inträffat i datorn så att den stänger av för att skydda sig själv.
Vilket den inte borde göra, då min nya dator möter alla krav för att köra Portal 2 med råge. Så något lär ju vara fel.
Det låter som du ska slänga ut din man elr nåt xD
#5 Slänga ut min man?? XD
#6 Det låter som om datorn är din man, äh inget xD
#7 Jaha…? XD Okej, tar det som en dold hint att jag borde komma ut oftare och försöka hitta en kille eller något.. XD