Familjen Blom!
Har inte hunnit ladda ner något än, instalerade just simset, jag är för ivrig för att vänta, hehe
---------------------------------------------------------------------------------
Det här är Klara Blom, grundaren.
Klara har haft en hyfsat bra uppväxt, hon har alltid fått allt hon pekat på för hennes föräldrar var väldigt rika.
När Klara var en tonåring dog hennes pappa i en brand. Klara började också att bråka med sin mamma och fick det svårare hemma.
Klaras mamma fick nog och sparkade ut Klara med endast några pengar att överleva på, gymet har det mesta tänkte Klaras mamma.
Klara har egenskaperna kleptoman, arbetsnarkoman, tursam, virtuos och djurälskare.
Hennes favoriter är röd, fish and chips och pop.

följer
Always <3
Tackar
-------------------------------------------------------
Klara Bestämde sig för att gå till gymet för att träna, hon är nämligen inte särskilt stark, efter hon har tränat kanske hon kan flörta med snyggen borta på löpbandet ??

HUR GÖR MAN SÅ ATT BILDEN HAMNAR I INLÄGGET???

#4 Klickar i rutan ''Visa bild direkt i inlägget'', under där du kan välja fil/bild, och under ''Ingoga video'' :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag vet att jag precis börjat men jag orkar inte skriva, jag kommer därför inte fortsätta på detta legacy