The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 12337 ggr
Stephanie
0

Ladda ner kläder och saker?

Laddar ni ner mycket saker till The Sims? Vad laddar du ner mest i så fall? Kläder, smink, frisyrer, prylar eller liknande?

Händer det att spelet börjar bugga när ni laddat ner nåt? Tänkte på möbler och liknande, fungerar de alltid?

Blev visst en massa frågor. Skäms Men berätta på nu!

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie-D
0

Jag laddar mest ner kläder och frisyrer :) Det har hänt några gånger att jag har laddat ner möbler, men då så har det oftast blivit buggar i spelet.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie
0

Tack Stephanie Flört Trist att det blir buggar med möblerna… Har du inte laddat ner några möbler alls som funkat? Rynkar på näsan

Sandra-B
0

Jag laddade ner massor till Sims 2, kläder, frisyrer, möbler, golv, tapeter, utomhusväxter, ja i princip allt.

Det var inga problem när jag spelade på min stationära dator men när jag bytte och började använda laptopen blev det jobbigare, då buggade det ibland.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Stephanie
0

Skapar ni något själva då? Glad

Sandra-B
0

Jag har gjort lite golv & tapeter (och såklart simmar) i tvåan, det andra reder jag inte utSkäms

**SMF 237 Sweet Dream's 

LinnB
0

Nu känner jag mig helt efter, men hur laddar man ner frisyrer och kläder (till tvåan)? Jag börjar bli lite less på dom som finns, haha.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

CarolD
4

#6 Om du går in på "LÄNKAR" så finns det ett par länkar där som du kan hitta frisyrer och kläder på.

Sajtvärd på The Sims iFokus

LinnB
0

#7 Tack! Ska kika lite nu.

LinnB
0

Har laddat ner massa frisyrer nu, men hur får man in det i själva spelet? (hjälp, vad dum jag känner mig)

Stephanie
0

Står inte det på sidan? Vanligtvis laddar man ner själva saken, plus en mesh, packar upp och lägger i mappen Downloads under "EA Games/The Sims 2" eller var det nu är.

LinnB
0

Jo, jag hittade tillslut. Glad Nu är det fixat!

Gasoline
0

Laddade ner lite innan jag ominstallerade the sims. Detta pga att jag inte riktigt fattar vart, hur man hittar alla saker som ska laddas ner till de man laddar ner för att det ska fungera.

Vissa saker kommer ju komplett, men oftast gör dom ej det. Så jag hade tusentals saker som va okompletta och detta var irriterande.

Vill ladda hem saker, men är "rädd" att det ska bli likadant igen.

Rafflan
0

Till vilket kan man ladda ner saker och var gör man det? :O

Sandra-B
0

Man kan ladda ner saker till allaThe Sims spelen, mer eller mindre.

Till TS2 finns oerhört mycket.
Prova att söka på internet, jag brukar få massor träffar:-)

**SMF 237 Sweet Dream's 

Muzzy96
0

Nevnarien har ite sims 2 tips :)

http://nevnarien.se/category/sims2-tutorials.html

Rafflan
0

Finns det saker till TheSims1 att ladda ner gratis? jag hittar inget, (syskonen pajade min 2:a:()

[Wera]
0

Till The Sims 2 har jag laddat ner massa hårfrisyrer, enstaka klädesplagg och några få möbler. Det är mest hår jag laddar ner.

Till The Sims 3 som jag spelar nu har jag inte laddat ner något än. Vet inte vart man kan göra det eller om man kan göra det.

Pose-idon
0

Jag har laddat ner lite till Sims 3, men det finns så lite saker att ladda ner… Laddar helst ner kläder och hår.

//Elin

snurro89
0
ElviraElvan
0

Laddar ibland ner ifrån Paysites Must Be Destroyed. Nu laddar jag oftast ner från The Sims Resource. Men på Resource måste man vara medlem.

// EEFörlägen