Herrgårds bygge
Jag har suttit praktiskt taget hela dagen och suttit och snickrat ihop en herrgård som jag faktiskt blev riktigt nöjd med (Jag brukar oftast inte vara sådär jättebra på att bygga hus, framförallt inte såhär strora hus.), så jag tänkte ta och visa upp det här! :)
Här är en bild på huset ovanifrån. Jag byggde huset där Familjen Spöhk bodde innan i Sunset Valley.
Här är en bild tagen från uppfarten till parkeringen. Genom gallret så kan man se trädgården/parken titta fram. ;)
En bild på parkeringen, där det finns plats för två bilar. Ska man bo i ett såhär flott hus, så måste man ju ha några flotta bilar också! ;) Hehe…
Bild på trädgården/parken. Enligt mig så är nog det här det finaste på hela tomten!
Och en bild på huset utan tak, så ni får en bild om vart allt ligger! :)
guuud vad fint! ska du lägga upp det på exchange?
#17 Jag vet inte. Jag funderade på det, så jag kanske ska göra det! :)
Riktigt snyggt! :O Funderar också på att göra något stort hus, med många små rum, och några stora förstås :)
Haha, vad smart man känner sig när man kommer på att man har glömt både diskho i köket och belysning i badrummet! x) Men nu är det fixat!
Lade även till en till soffhörna med en eldstad och musik samt en arbetsbänk med dator! :)
Snyggt! 
// EE