Behöver hjälp! :(
Jag har alltid velat göra en användare på www.thesims3.com.
Men när jag trycker på Creat an account och skriver in min emailadress står det att jag redan har ett konto kopplat till den adressen.
Då klickar jag på "Glömt lösenord" för att få byta lösenord, då jag inte har någon aning om vad jag skrivit in tidigare (då gick det inte att göra en användare stod det).
Så jag får en länk skickad till min email och klickar på den, då står det att jag ska skriva in ett lösenord jag vill ha, så jag gör det.
Sen ska jag skriva in spelets seriekod, så jag gör det och fyller även i det användarnamn jag vill ha och fyller i att jag accepterar användarvilkoren.
När jag är klar och klickar på "Sign up!" står det bara We are not able to process your request.
Vad beror det på tror ni? Alla andra har ju användare där, men jag kan inte ta del av de flesta sakerna pga detta.
Jag vill jättejättegärna ha en användare där så jag kan ladda upp saker till exchange osv.. Hoppas ni svarar om ni vet något om detta!
Tack på förhand. 
Jag förstår inte riktigt…
Varför klickar du på "Sign up"? Om du redan har en användare behöver du inte skapa en till? Sign up är detsamma som att skapa en helt ny användare. Det är väl logga in med den gamla emailen och det nya lösenordet du borde försöka göra?
Samma sida, men på svenska.
När du väl loggat in på din existerande användare igen kan du eventuellt börja registrera dina spel där.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ja, det är bara det att när jag klickar på logga in, skriver email adressen och det nya lösenordet så kommer jag till den sidan där man skapar en användare, blir alltså inte inloggad.
#2 Låter skumt… har du provat på den svenska versionen av sidan och se vad som händer då?
Ja, jag gjorde det nu.
Händer exakt samma sak.
#4 Det låter som att sidan har lite problem för stunden.
Du kan prova att logga in i alla fall och sen när du kommer till sidan för att skapa en användare, klicka därifrån genom en annan link och gå till en annan del av sidan för att se om du är inloggad.
Ja, jag får väl försöka.
Grejen är att isåfall har sidan haft problem i snart ett halvår, då jag under hela den tiden försökt skapa en användare/logga in osv..
Nej.. det fungerar inte.
Vet ju inte hur "det ser ut" när man är inloggad, men det står fortfarande "Skapa ett konto! | Redan medlem? Logga in" uppe i hörnet, så jag antar att jag inte är inloggad då, va?
#7 Nej, då är du inte inloggad… :(
Vore jag du, om sidan har så mycket krångel, skulle jag försöka skicka ett mail till deras support och se om problemet inte går att fixa. Det verkar ju vara krångel från deras sida, så om inte annat kanske dom kan förklara hur du ska gå tillväga för att lösa det hela! :)
Tack så mycket! :)
Ska göra det